-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ecodriving na egzaminie
Date: Fri, 4 Dec 2015 23:04:12 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 21
Message-ID: <n3t2kp$mvf$1@node1.news.atman.pl>
References: <mu20iihcg1n7.1qhrbu1e7qxl6$.dlg@40tude.net>
<n3sp73$5ln$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1449266649 23535 83.142.198.226 (4 Dec 2015 22:04:09
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Dec 2015 22:04:09 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.2.0
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2573397
[ ukryj nagłówki ]On 04.12.2015 21:50, Budzik wrote:
> Rozwazajac ecodriving jako powolne ruszanie ze swiateł pokazujesz, ze nie
> rozumiesz na czym on polega.
> Znaczy dobrze rozumujesz, ze takie ruszanie z eco nie ma nic wspolnego,
> tylko zamiast stwierdzic, ze takie zachowanie to po prostu brak
> umiejetnosci wielu kierowców, nie wiadomo dlaczego, twierdzisz, ze to ich
> pogon za ecodrivingiem...
Po cześci ma rację tak to opisując. Dla wielu (i potwierdzeniem są tu
wymagania egazminacyjne) ekodriving to mulasta jazda, w dodatku nie
przekraczając 2 500 obrotów. A silnik siłą rzeczy jest w tym zakresie
jak muł bagienny (a i remont silnika lub nowa fura to wcale nie taki
ekologiczny szał w porównaniu z powiedzmy 100 litrami przepalonego
paliwa). Nie raz zdarza mi się spojrzeć we wsteczne jak ruszam z pole
position i następny jest 50 metrów za mną (a wcale nie przekraczam
więcej jak o 20). I normą jest, że na bezkolizyjnym lewoskręcie
przejeżdza 4 na zieloneym, trzech na żółtym i 2 na czerwonym.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.12.15 00:33 Jacek
- 05.12.15 00:53 Tomasz Pyra
- 05.12.15 10:24 Marek
- 05.12.15 10:47 Liwiusz
- 05.12.15 14:49 Shrek
- 05.12.15 15:16 Cavallino
- 05.12.15 15:16 Cavallino
- 05.12.15 15:27 Tomasz Pyra
- 05.12.15 15:51 Cavallino
- 05.12.15 15:59 Tomasz Pyra
- 05.12.15 16:00 Budzik
- 05.12.15 16:00 Budzik
- 05.12.15 16:02 Tomasz Pyra
- 05.12.15 16:47 Shrek
- 05.12.15 16:51 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=