-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
efonica.de!telefonica.de!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer0
4.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.
pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <mu20iihcg1n7.1qhrbu1e7qxl6$.dlg@40tude.net>
<565e0bc8$0$22832$65785112@news.neostrada.pl>
<1uoqopvddbtrf$.1vo1492kysojx$.dlg@40tude.net>
<n3m10q$bj2$2@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <n3m10q$bj2$2@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: Ecodriving na egzaminie
Date: Wed, 2 Dec 2015 10:48:25 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 53
Message-ID: <565ebe69$0$686$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.189.199
X-Trace: 1449049706 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 686 83.26.189.199:51867
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3286
X-Received-Body-CRC: 2496141866
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2573306
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:n3m10q$bj2$...@n...news.atman.pl...
On 01.12.2015 22:43, Tomasz Pyra wrote:
>> http://regiomoto.pl/portal/prawo-jazdy/prawo-jazdy-e
co-driving-na-egzaminie-wideo
> No tu jest troszkę inna wersja, różniąca się od poprzedniej o 100rpm
> :)
> Ale pytanie zasadnicze jest z czego to wynika?
Tam jest podstawa prawna podana.
http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU2014000
0594
"w załączniku nr 2 do rozporządzenia w tabeli nr 7 po poz. 24 dodaje
się poz. 25 i 26 w brzmieniu:
25 Zmiana biegów właściwa dla energooszczędnej jazdy (dotyczy
wyłącznie egzaminu państwowego przeprowadzanego w zakresie prawa jazdy
kategorii B, B+E, C1, C1+E, C, C+E, D1, D1+E, D i D+E); w zakresie
prawa jazdy kategorii B i B+E osoba egzaminowana powinna dokonywać
zmiany biegu na wyższy w momencie, kiedy silnik osiągnie od 1800 do
2600 obrotów na minutę, a pierwsze cztery biegi powinny być włączone
zanim pojazd osiągnie 50 km/h; w zakresie pozostałych kategorii prawa
jazdy osoba egzaminowana powinna utrzymywać prędkość obrotową silnika
w zakresie zielonego pola pracy oznaczonego na obrotomierzu pojazdu
egzaminacyjnego"
Swoja droga - ja tu nie widze ze "jak kursant na chwile pojedzie przy
wiekszych obrotach, to egzaminator go nie obleje".
>Z ekooszołomstwa. Słusznie wymagają hamowania silnikiem.
Hm, czy slusznie ... ja tam mam nadal watpliwosci, no ale w na
egzaminie po miescie raczej nie bede sie zastanawial jak daleko auto
na luzie zajedzie :-)
A jak mam zmieniac biegi aby zwolnic od 50 do 7, to przepis
sponsorowala firma Valeo i ZF :-)
>Zmiana biegów przy 1800-2600 to już przegięcie. Ja często zmieniam
>przy 3000-4500 i nic się nie dzieję;)
Wydaje ci sie, ze nic sie nie dzieje, a w Brukseli wiedza lepiej :-)
Poza tym auto przy 4500 za duza moc ma, a my chcemy uczyc spokojnej
jazdy :-)
A tak swoja droga:
-4 bieg przy 50 ? troche za wolno mi sie wydaje, choc oczywiscie
zalezy od auta.
-urzednicy jezdza dieslami ?
-czy w przepisach jest obowiazek wyposazenia auta egzaminacyjnego w
obrotomierz ?
-macie na obrotomierzach jakies "zielone pole" ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.12.15 15:02 tck
- 02.12.15 16:21 yabba
- 02.12.15 19:14 re
- 02.12.15 20:21 J.F.
- 02.12.15 20:22 Shrek
- 02.12.15 20:37 Tomasz Pyra
- 02.12.15 22:49 MadMan
- 03.12.15 22:44 neelix
- 04.12.15 11:34 J.F.
- 04.12.15 19:22 Tomasz Pyra
- 04.12.15 20:23 Jacek
- 04.12.15 21:50 Budzik
- 04.12.15 22:39 neelix
- 04.12.15 23:04 Shrek
- 05.12.15 00:33 Jacek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=