  • 1. Data: 2011-06-07 07:14:43
    Temat: Echo HK8
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    Witam

    Po wczorajszej publikacji w GP temat podchwycily inne sredia:
    http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Motocyklisci-nagmi
    nnie-lamia-prawo-w-korkach,wid,13478321,wiadomosc.ht
    ml

    Ciekawy jest glos jednego policmajstra, sprzeczny z glosem z zeszlego
    roku Pasiecznego.

    :)

    pozdrawiam
    Bartek Kacprzak

  • 2. Data: 2011-06-07 07:27:53
    Temat: Re: Echo HK8
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-06-07 09:14, Bartek Kacprzak pisze:
> [...]
    ml

    > Ciekawy jest glos jednego policmajstra, sprzeczny z glosem z zeszlego

    Ciekawe są komentarze, zrównoważone, jak nigdy. Wszyscy się równo pukają
    w czoło.

    Pozdr
    DP

  • 3. Data: 2011-06-07 07:36:48
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Bartek Kacprzak pisze:
> [...]
    > http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Motocyklisci-nagmi
    nnie-lamia-prawo-w-korkach,wid,13478321,wiadomosc.ht

    moze tego HK znajdziemy i spuscimy mu wpierdol po prostu? Eee dobra, nic
    nie mówiłem b zaraz o groźby karalne mnie oskarży ;)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 4. Data: 2011-06-07 07:47:47
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

> [...]

    ml

    > Ciekawy jest glos jednego policmajstra, sprzeczny z glosem z zeszlego

    "Pod" komisarz Marek Kąkolewski - znany policyjny burak. Kilka razy już
    na antenie mówił takie bzdety że aż się szkoda mi go robiło. To nie
    dawna tuba policji jednak zastąpiona przez innego rzecznika tj Mariusz
    Sokołowskiego - bardzo inteligenty i zrównoważony człowiek. Pewnie
    dziennikarze dalej mają telefon do tego ... i dalej dzwonią i rozmawiają
    z nim.

    Tutaj jest przykład jego "elokwencji" :

    http://motoryzacja.interia.pl/motocykle/news/motocyk
    lisci-czy-bandyci-na-drodze,1615458,3017

    Najgorsze jest to że ten pajac jest w drogówce w KGP.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 5. Data: 2011-06-07 14:46:39
    Od: duddits <p...@N...fz6.pl>

    On 07.06.2011 09:14, Bartek Kacprzak wrote:
> [...]
    > http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Motocyklisci-nagmi
    nnie-lamia-prawo-w-korkach,wid,13478321,wiadomosc.ht

    I kolejne "echo":

    http://www.scigacz.pl/Motocyklem,miedzy,samochodami,
    mozna,czy,nie,mozna,15690.html

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 6. Data: 2011-06-07 15:09:23
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    duddits pisze:

    > I kolejne "echo":
    >
    > http://www.scigacz.pl/Motocyklem,miedzy,samochodami,
    mozna,czy,nie,mozna,15690.html

    przeciez to zerżniete z precla

  • 7. Data: 2011-06-07 16:43:52
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 158 roku bieżącego, Arni zeznał(a) jak następuje:

    > przeciez to zerżniete z precla

    Gorąco jest...
    W takie dni ciężko napisać coś z sensem...

    może tam wierszówkę płacą :P

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 8. Data: 2011-06-07 16:47:40
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-06-07 09:14, Bartek Kacprzak pisze:

    Nie, no ja pierdole, to HK8 to nie jest prawdziwy czlowiek, to jest
    jakis byt wymyslony wcelu zrobienia burzy, wkurwienia nas wszystkich i
    promocji Stefańskiego, czyli w sumie nie wiem po co?

    HK8 - przedstaw sie jakos, pokaz twarz czy cos - jutro masz doskonala
    okazje w "Starej Pradze".
    Bo ja nie wierze w to ze naprawde istniejesz, nie wierze w to ze
    zdarzenie ktore opisujesz mialo w ogole miejsce.

    Nie no nie, pierdole, to jest niemozliwe zeby ktos se strzelal w stope i
    jeszcze dokladal do tego pieniadze.

    Tylko mam problem z celowoscia tej jazdy.

    KJ

  • 9. Data: 2011-06-07 16:52:21
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    KJ Siła Słów pisze:

> [...]
    > Bo ja nie wierze w to ze naprawde istniejesz, nie wierze w to ze
    > zdarzenie ktore opisujesz mialo w ogole miejsce.

    Pan Piotr Wierciński - specjalista od finansów

  • 10. Data: 2011-06-07 16:55:26
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Arni pisze:

    > Pan Piotr Wierciński - specjalista od finansów

    i nawet pijadżio miał w 2004 roku