  • Data: 2010-06-05 15:30:15
    Temat: Re: Eagle problem
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konop" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:huaq9v$nqm$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie powiem Ci, że jest to niemożliwe, ale ja metody nie znam ;)...
    > Generalnie, robię tak - przesuwam lekko scalaka. Wówczas "wykrzywiają" się
    > te ścieżki, które podłączone są bezpośrednio do nóżek scalaka... je
    > usuwam, przesuwam resztę. Jak wstawię scalaka ponownie, nie mam tak dużo
    > roboty, żeby to połączyć ;)... w sumie - autorouter by to mógł zrobić, ale
    > z niego nie korzystam ;)...

    Tak mysle, ze lepsiejsza metoda to zamienic sciezki na "linie powietrzne"
    zeby nie zgubic polaczen, a potem po uporzadkowaniu znow na sciezki
    w sumie nie znam tego programu, to teść sie "edukuje"
    ja korzystalem ongis z traxa, jeszcze pod dosem
    a tam to robilo sie dosc prosto /move drag end, move reroute/
    czy jakos tak, o ile mnie skleroza nie myli
    no i bardzo szybko wykorzystujac skroty klawiaturowe ;)

    Dzieki i pozdrawiam