    From: cichybartko <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: EX420 + 30D
    Date: Fri, 18 Dec 2009 13:29:09 +0100

    kamil pisze:
    > ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> wrote in message

    > Sytuacje raczej normalne, jak chocby 1/200s zeby biegajace dziecko
    > zlapac i 5.6 zeby nie mialo ostrego czubka nosa tylko, wiec zadnych
    > ekstremow pewnie nie bedzie.

    > Jeszcze raz dzieki, takich informacji niestety w broszurach nie ma, a
    > ostatni raz lampy uzywalem z zenitem, czytajac parametry z tabelki
    > odleglosc/czas. :-)

    Chyba przysłona, bo z tego co pamiętam na kółku nastawczym był tylko
    jeden czas synchronizacji z lampą i była to 1/30 sekundy :). No chyba że
    ktoś stosował lampę na czasie B. Nie odbieraj tego jako czepianie się,
    tylko przypomniały mi się czasy dzieciństwa i zabawy Praktina FX plus
    jakaś toporna ruska lampa ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.