  • Data: 2009-12-18 14:25:26
    Temat: Re: EX420 + 30D
    Od: Grzegorz Hryn <i...@g...usun.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kamil wrote:
    > Chce kupic jakas niedroga lampe do body 30D. Cudow nie wymagam, bede jej
    > uzywal pewnie raz do roku na urodziny dzieciaka, byle dobrze mierzyla
    > sile blysku. EX420 ma jedynie E-TTL, wiec w pelni nie wykorzysta body,
    > czy to jakis problem przy takich zastosowaniach?

    Przy tej okazji chciałem przypomnieć o:
    http://photonotes.org/articles/eos-flash/

    Pewnie znasz ale zawsze warto wspomnieć, bo może komuś innemu się przyda.
    To też jest ciekawe:
    http://www.planetneil.com/tangents/flash-photography
    -techniques/
    z prawej strony w "articles" są informacje nt. użycia flasha wraz z
    przykładami.

    Pozdrawiam

    Grzesiek