    From: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: EX420 + 30D
    Date: Thu, 17 Dec 2009 15:54:59 +0000

    kamil pisze:

    > Wlasciwie jeszcze jedno pytanie, jako ze jestem lampowym laikiem.
    > Korekcja blysku w aparacie dziala z tym modelem? Jak wyglada praca w
    > trybach pol-auto i manualnym? Tzn ustawiam sobie dziure i czas, a blysk
    > bedzie odpowiednio silniejszy/slabszy?

    Korekcja ekspozycji działa normalnie. Co do współpracy w trybie M, to
    jeśli nie ustawisz parametrów zbyt "trudnych" dla lampy (np. za duża
    wartość przysłony), lub nie prześwietlisz zdjęcia światłem zastanym, to
    lampa doświetli ci tak, żeby ekspozycja była prawidłowa wg.
    światłomierza. Jeśli potrzebujesz korekty ekspozycji w trybie M, wtedy
    używasz korekty EV na lampie.
    To są informacje dotyczące pracy z każdą lampą z elektroniką. Nie wiem,
    czy w tym modelu możliwa jest korekcja EV w lampie, ale chyba powinna być.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.