  • Data: 2019-06-10 14:21:54
    Temat: Re: EV -- stan umysłu
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-10 o 00:55, RadoslawF pisze:

    > Nie trzeba. Wystarczy uważnie czytać.
    > Co najmniej dwu już pisało ze za dziesięć lat to spalinowca w uni
    > nie kupimy.

    Skoro się wycofujesz, to nie naciskam.

    > Na jaką odległość to zadziała?
    > I jak coś się komuś zepsuje i stanie po prawej czyli zablokuje
    > pas dla tych ładowanych bezprzewodowo?
    > Aż się prosi o pałąki jak w trolejbusach.  :-)

    Nie chodzi o zadziałanie akurat tego,
    bo wiadomo, że tak nie zadziała.
    Sygnalizuję tylko, że może wymyślą coś bardziej niespodziewanego,
    czego obecnie jeszcze nie znamy.

    Jednyną zauważalną tendencją jest przejście w przemyśle w DE
    na elektryczny transport wewnątrzzakładowy
    (a sprzęt dostarczają Niemcy i Dania)