  • Data: 2009-03-05 19:10:56
    Temat: Re: ERRATA
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Właśnie doczytałem, że masz Nikona D60. W takim razie oba Tamrony i tania
    > Sigma odpadają. Maja napęd AF realizowany silnikiem z body, więc nie pod
    > Twój korpus, niestety.

    Nieprawda. Na pewno jest Tamron 70-300 z własnym silnikiem. Kupowałem taki
    pół roku temu za 500 zł.
    Ma dwie zalety. Jest mały i lekki oraz ma makro 1:2. Jest też jaśniejszy od
    Nikkora. Ale to koniec zalet. AF jest wolne. Fajny obiektyw do dalszych
    widoczków. Ale nie do sportu czy ptaszków.
    --
    Radosny