eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmERA znowu kradnie kasę z kont Blueconnect - teraz na "promocję" z GG › Re: ERA znowu kradnie kasę z kont Blueconnect - teraz na "promocję" z GG
  • Data: 2010-02-11 10:22:28
    Temat: Re: ERA znowu kradnie kasę z kont Blueconnect - teraz na "promocję" z GG
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od spiderpl
    z dnia: 2010-02-11 11:10:
    > Prawda jest taka, że musiałeś skorzystać z darmowej promocji na gg która
    > jest automatycznie przedłużana co tydzień jeśli nie wyślesz smsa z
    > anulowaniem. W regulaminie tej usługi jest to napisane.
    > Identycznie sprawa ma się z np komórkami. Jeśli umowy nie wypowiesz
    > wcześniej to automatycznie ci przedłużają.
    no niestety to nie jest prawda, na _żadnej_ z kart GG nie było
    uruchamiane (bo fizycznie nie ma takiej możliwości, to nie są telefony),
    nic nie wiem o "darmowej" promocji GG, bo karty siedzą w modemach i nie
    do tego służą, ale już co nieco przeczytałem w ich regulaminie...

    promocja za darmo była na 7 dni, dziwnym zbiegiem okoliczności wszystkie
    SMSy o "anulowaniu, bo się sama przedłuży" są z 7 i 8 stycznia 2010,
    pewnie nasi pracownicy siedzieli i w sylwka na 200 kartach BC ściągali
    GG i uruchamiali <lol>

    ciekawe ilu ludzi się nie zorientowało, że ERA ich teraz będzie "cięła"
    5PLN miesięcznie za usługę jakiej nie zamówili?

    Paweł