eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmERA znowu kradnie kasę z kont Blueconnect - teraz na "promocję" z GG › Re: ERA znowu kradnie kas? z kont Blueconnect - teraz na "promocj?" z GG
  • Data: 2010-02-11 15:32:57
    Temat: Re: ERA znowu kradnie kas? z kont Blueconnect - teraz na "promocj?" z GG
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F.
    z dnia: 2010-02-11 16:13:
    > A te umowy to kiedy zawarte ? Bo klient sie zazwyczaj zgadza na
    > oferte, co potwierdza podpisem. Tylko nie zawsze mu sie chce
    > przeczytac te dwie strony maczkiem przed podpisaniem.
    żadne umowy, to pre-paid'y są :]

    > No chyba ze im sie system pomylil, co tez sie zdarza.
    hehehe.... no właśnie kolejny raz obserwuję jak ten system się myli...
    jakoś nigdy się nie pomylił na korzyść klienta
    nie dalej jak miesiąc temu przechodziłem przez to samo, tylko "system"
    wyzerował konta... qrde, nie mógł dodać po 1000PLNów?? ;]

    > Masz tych modemow wiecej ? Zglosic reklamacje nie na wszystkie, a
    > potem poinformowac UKE zeby sprawdzil jakie byly losy reklamacji -
    > powinni znalezc swoj blad i wycofac wszystkie niezamowione oferty, a
    > jak nie, to kara :-)
    sztuk 217, niestety złożyłem już na wszystkie :]

    > Z mojej wspolpracy z Era nic takiego zlego o nich powiedziec nie moge
    > - troche wciskaja swoich uslug w sposob niezbyt jasny, ale generalnie
    > zawsze za akcja klienta.
    z mojej współpracy z ERĄ, wynika jedno: bur...ałagan ;) jakich mało

    na 80% pism do węża BOA (przestałem dzwonić, bo potem nie mam dowodów
    ich braku kompetencji) odpowiadają ludzie co nawet do końca nie
    przeczytali maila tylko klikają jakąś standardową formułkę i "ticket"
    odhaczony

    Paweł