    From: HeniekMogiłko <h...@h...he>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ERA 6NO4 POZDROWIENIA
    Date: Mon, 16 May 2011 11:22:51 +0200

    Dnia Mon, 16 May 2011 00:40:06 -0700 (PDT), Bartek Kacprzak napisał(a):

    > W dalszym ciagu piszesz o tym co sie _wydaje_ kierowcom samochodow i
    > za przeproszeniem gowno mnie to obchodzi.
    > Jak ktos ma problemy z prawidlowa ocena odleglosci to niech idzie do
    > lekarza albo odda prawo jazdy zanim kogos zabije.

    I tu jest sedno problemu i przyczyna większości niebezpiecznych sytuacji
    na drogach.

    Ciebie gówno obchodzi co jemu się wydaje, tak samo jego gówno obchodzi
    co Tobie się wydaje. Skoro samochód jest satabilny na czterech kołach to
    co kierowcę tego samochodu obchodzi, że motocykl nie jest? Tobie się
    wydawało, że się zmieścisz, a co tego kierowcę obchodziło co Tobie sie
    wydaje? Tak można w nieskończoność. Jeżeli Ciebie nie obchodzi co inni
    myślą to czemu wymagasz tego od innych. Daj innym prawo, które dajesz
    sobie. Chyba, że kierujesz sie mentalnością Kalego.

    Kiedyś, kiedyś było lansowane takie hasło: Kierowco myśl i przewiduj.

    --
    Heniek