  • Data: 2011-05-12 15:04:03
    Temat: Re: ERA 6NO4 POZDROWIENIA
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartek Kacprzak wrote:

    > Ale sam zobacz, piszesz o rzeczach o ktorych wlasnie w takich
    > sytuacjach kierujacy autami zwyczajnie zapominaja albo nie wiedza.
    > Wszystkie problemy biora sie wlasnie z tego.

    To że ludzie popełniają błędy na drodze to po prostu norma. Wściekać
    się o to to jak złościć się że deszcz pada. Lepiej po prostu tych
    błędów nie prowokować.

    Trzeba się z tym liczyć, i brać pod uwagę przy manewrach. Jak
    motocyklista gwałtownie wskakuje przed samochód, którym jedzie mniej
    doświadczony kierowca (a musi zakładać taki właśnie jedzie), może
    wywołać reakcję nerwową. Chęć gwałtownego hamowania, która w dużym
    stresie może się zamienić na skok do przodu...

    Tak samo ja trzymam się z daleka od przednich prawych krawędzi tirów, a
    jak już muszę tak wyprzedzać prawą stroną - trąbię. Albo jak się
    przejeżdża po prawej od takiego tira co sie przymierza do skrętu w lewo
    - istnieje duże ryzyko że sobie będzie chciał zarzucić na prawy pas do
    złożenia się.

    To normalne sprawy - i dla własnego bezpieczeństwa trzeba brac je pod
    uwagę.

    --
    Pozdro
    Massai