  • Data: 2011-05-11 21:49:27
    Temat: Re: ERA 6NO4 POZDROWIENIA
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał w wiadomości
    news:iqe3n4$i06$1@inews.gazeta.pl...
    > No, to trudno to nazwac bezpiecznym odstepem do wyprzedzania. Nie dziwie
    > sie, ze trabil (co nie znaczy, ze popieram), bo czasem na mnie trabia, jak
    > wyprzedzam przy luce 10m (samochodem).

    Przy rozstawie kol 1,5 metra? I roznicy w predkosci?
    Gdybym sie nie przejmowal tym paskiem, to odkrecilbym manetke i pojechal.
    Problem byl w tym, ze na widok mojego migacza i po rozpoczeciu manewru facet
    zaczal przyspieszac
    > Swoja droga, to ja bym sie nie przejal trabieniem, tylko dodal gazu i
    > pojechal.
    Nie bylo mozliwosci,

    > No, to smiganie miedzy autami przy 60 km/h nie nalezy do
    > najbezpieczniejszych manewrow.
    Bo? To nie bylo "pomiedzy" bo samochody dzielily jednak spore odleglosci. Na
    tyle duze, ze przy normalniej jezdzie ten koles nawet nie musialby wciskac
    hamulca.

    > Gdybym byl na miejscu tego goscia w Lagunie i widzial, co sie dzieje -
    > przytulilbym sie do Passata i puscil Cie prawa strona...
    Nie mozna bo pasat zjezdzal na nasz pas a z prawej jechal tir.

    > Napisz, jak sie skonczylo.
    Sprawa w toku.

    Bartek Kacprzak