  • Data: 2009-08-05 10:37:16
    Temat: Re: EP1 na Dpreview
    Od: "Matt " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał(a):

    > Też jestem tego samego zdania, ale nie głoszę w tym wątku otwarcie, bo
    > zaraz się ktoś przyczepi, że to niemożliwe. Resajz 1:3 to akurat łatwo
    > przyjąć do wiadomości :)

    Najsmutniejsze jest to, że fotografujący nie mają wyboru. Albo Sigma -
    przegrany system, tak jak Olympus, bo jedyny odstający od reszty. 'Reszta'
    więc producentów udowadnia cały czas i robi wszystko, by wyeksponować różnice
    na niekorzyść Sigmy, podobnie jak w przypadku Olympusa. Te starania z jednej
    strony są poparte pieniędzmi wkładanymi w rozwój matryc bayerowskich a z
    drugiej strony reklamą, promocją, dostępnymi akcesoriami, programami cashback,
    coraz to nowymi modelami itp. Sigma i Olympus są coraz to bardziej odsuwane na
    pobocze rynku.

    Maciej