  • Data: 2009-06-09 00:35:32
    Temat: Re: EOS 40D + CF16GB
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Ogest" <m...@g...com> wrote:

    > EOS 40D i CF16GB PQI pojawiaja sie problemy z zapisem zdjec na tej
    > karcie, niektorych zdjec nie da sie otworzyć, niektóre zapisane sa do
    > "połowy"
    > Czy ktos mial podobne problemy, karte CF raz juz wymienilem na
    > gwarancji - bez zmian.
    > Aparat poprawnie zapisuje zdjecia na kartach CF4GB i CF2 GB

    Trzeba częściej wpadać na grupę, wtedy człowiek może być mądry
    jeszcze przed szkodą... :)

    Dokładnie rok temu pisałem m.in. na grupie:

    Mało która marka kart zbiera tyle negatywów, co PQI.

    [mr.]

    > Mało która marka kart zbiera tyle negatywów, co PQI.

    Nikt nikogo nie zmusza, do kupowania marnych kart pamieci.
    Ja polecam sandysk i lexar.

    veri

    Ja używam wyłącznie SanDisków i Kingstonów (maks. rozmiar - 8 GB) i
    po przerzuceniu (ha! zacząłem szacować i samo tak "okrągło" wyszło :)
    ok. 100 GB danych nie doznałem jeszcze ANI JEDNEGO problemu z
    zapisem/odczytem/odzyskiem (tylko dla przetestowania progsów).

    Jeśli sklep nie potrafi usunąć usterki/wymienić na wolny od wad, to
    będziesz miał prawo żądać zwrotu gotówki, ale straconych zdjęć nikt już
    nie zwróci. Dlatego tak ważne jest, by od razu inwestować w dobrze
    przemyślane rozwiązania (tam gdzie ma to większe znaczenie) i jest
    praktycznym memento dla mojej niedawnej wypowiedzi nt. dysków i płytek w
    wątku "Katalogowanie zdjęć" oraz częstej ironii przy takich wypowiedzich
    ze strony pewnych osób, którym prawdopodobnie troszkę nie staje
    wyobraźni... ;-)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]