  • Data: 2011-08-19 22:10:40
    Temat: Re: ELM327 - uzywa ktos?
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Aug 2011 21:11:04 +0200, venioo <p...@o...eu> wrote:

    >Ktos z grupowiczow uzywa interfejsu diagnostycznego ELM327?
    >Jezeli tak, to z jakim oprogramowaniem i jakie skutki to daje?
    >Z jakimi autami sa problemy lub jakies specyficzne programy?
    >
    >U mnie do Alfy 156 zadzialal tylko z programem Fiat ECU Scan.

    Z grupy renówkowej:

    "To kup sobie kabelek na ELM327 - zobaczysz jak poszalejesz ;)
    Odczytasz błedy sterownika silnika i je skasujesz . i NIC wiecej.
    A CLIP lub DDT2000 umożliwiaja np. podglad biezacych parametrow
    - i to są prawdziwe dane diagnostyczne, i to do wszystkich układów.
    Z tym, ze oczywiscie CLIP obsługuje wszystko i niezaleznie od
    rocznika,
    a DDT z najnowszymi (po2006) ma problem na tanim kabelku KKL.
    A drogi kabelek z CANem do DDT kosztuje tyle ze lepiej kupic
    chinskiego
    CLIPA ;)"

    http://jerzu.waw.pl GG:129280