  • Data: 2012-09-07 11:10:07
    Temat: Re: EIZO ColorEdge CX240
    Od: Czornyj <i...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Domyślam się, że dla wprawnego oka i wymagających prac warto mieć coś
    > lepszego.
    > Dla moich potrzeb mój CE jest aż nadto. Kalibruję go co 2 mies. i w pracy z
    > drukiem wystarczająco wiernie prezentuje kolory. Kupiłem go tylko dlatego,
    > że był dosyć tani a było to w czasach w których euro przez chwilę kosztowało
    > 3 pln a ten eizo w berlinie stał za 1000 euro :-)
    >
    > Jedyny minus mojego CE to ewentualnie kąty widzenia i mógłby być jednak
    > większy niż 24", lepiej pracowałoby się w indyku.

    Kąty widzenia to jedno, lepsze odwzorowanie barw opartych na czystym C i Y oraz
    Pantonów to drugie. Normalnogamutowiec nie jest w stanie poprawnie wyświetlić Cyanu
    pow. 70% i Yellow pow. 90%, więc z odwzorowaniem zieleni, turkusów i chłodnych
    granatów jest lekka lipa.

    A do Indyka to faktycznie - również polecam 27-kę, pracuje się bajecznie :D