eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyEGRRe: EGR
  • Data: 2014-09-16 12:24:48
    Temat: Re: EGR
    Od: "P.B." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 16 Sep 2014 09:17:39 +0200, Shrek napisał(a):

    > On 2014-09-16 08:48, P.B. wrote:
    >
    >> Ważne, aby zaślepienie EGR wykonać w taki sposób, żeby komputer silnika nie
    >> odkrył tego. Zakładam, że mechanik wie co robi. Po całej operacji auto
    >> powinno być szybsze i mniej palić, ale jak bardzo, to musisz sam sprawdzić.
    >
    > Dlaczego mniej palić? Imho będzie palić więcej - zwłaszcza w mieście,
    > gdzie przy staniu w korku na jałowym będzie dostawać więcej tlenu, a
    > więc ECU da więcej paliwa. Wydaj mi się, że przy bucie i tak EGR się
    > zamyka (przynajmniej u mnie). Nie wiem jak w dislu.

    Więcej tlenu, więcej paliwa to podskoczą obroty. Jak wzrosną obroty, to
    przymknie się silnik krokowy i zmniejszy ilość tlenu, więc i ilość paliwa
    będzie mniejsza. Nie ma siły - jak będzie czystsze zasilanie, to sprawność
    będzie rosła, więc moc też, a zużycie spadnie.


    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: