eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyEGRRe: EGR
  • Data: 2014-09-16 13:08:11
    Temat: Re: EGR
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hello P.B.,

    Tuesday, September 16, 2014, 12:24:48 PM, you wrote:

    >>> Ważne, aby zaślepienie EGR wykonać w taki sposób, żeby komputer silnika nie
    >>> odkrył tego. Zakładam, że mechanik wie co robi. Po całej operacji auto
    >>> powinno być szybsze i mniej palić, ale jak bardzo, to musisz sam sprawdzić.
    >> Dlaczego mniej palić? Imho będzie palić więcej - zwłaszcza w mieście,
    >> gdzie przy staniu w korku na jałowym będzie dostawać więcej tlenu, a
    >> więc ECU da więcej paliwa. Wydaj mi się, że przy bucie i tak EGR się
    >> zamyka (przynajmniej u mnie). Nie wiem jak w dislu.
    > Więcej tlenu, więcej paliwa to podskoczą obroty. Jak wzrosną obroty, to
    > przymknie się silnik krokowy i zmniejszy ilość tlenu, więc i ilość paliwa
    > będzie mniejsza. Nie ma siły - jak będzie czystsze zasilanie, to sprawność
    > będzie rosła, więc moc też, a zużycie spadnie.

    Zbyt mocno zdławiony silnik pracuje niestabilnie w efekcie - mniej
    sprawnie.

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: