  • 41. Data: 2010-09-19 13:38:27
    Temat: Re: E52 - obawy nowego posiadacza
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 09/19/2010 08:00 AM, Mackenzi wrote:
    > On 15 Wrz, 10:37, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)"
    > <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.bef
    ore.replying>

    > No z tym QWERTY to tak... ;-) Ja mam także E63 i o ile pisanie esków i
    > e-mail'i w wolnej chwili to poezja to jednak pisanie jedną ręką e-
    > mail'a lub eska podczas jazdy samochodem a duuużo jeżdżę, nie jest już
    > taka fajna i prosta... Dlatego właśnie wybrałem E52 zamiast E72...

    Przedpiśca na dodatek mówił o _wysuwanej_ QWERTY, co zwykle narzuca
    horyzontalny układ...

    M.

  • 42. Data: 2010-09-20 09:53:45
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Xian Mi Mao <x...@g...com> Odpowiedz na news:1182121c-97a9-4247-
    b...@q...googlegroups.com:

    > Ale to przez niezoptymalizowany soft E52 a nie przez procesor.

    Tak nie za bardzo mnie interesuje przez co działa wolnej. Działa jak działa.
    A działa wolno.

    > Co to znaczy? Podaj nazwę symbolu modelu, proszę...
    > Który z nich:
    9/E52

    Samsung Wave 8GB.

    > Coś ty! od razu spaczowałem swego symbiana i sprawa certyfikatów nie
    > istnieje, więc jak duży jest ten wybór aplikacji na Bada?

    W sklapie Samsunga widze 1019 aplikacji.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 43. Data: 2010-09-20 09:57:19
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    ZbyszekZ <z...@g...com> Odpowiedz na
    o.googlegroups.com:

    > Gówno prawda. Tamten działał wyśmienicie. Trzeba się było nauczyć
    > kilku literek (bo większość była domyślna) i działa błyskawicznie.
    > WM (do wersji 6.6 włącznie, wyższej nie widziałem)

    Nie ma takiej wersji. Najwyższa oficjalna to 6.5.3, nieoficjalna to 6.5.5

    > jakieś własne
    > badziewie, niby rozpoznające całe wyrazy, niby literki i cyferki, niby
    > działa na całym ekranie ale wszystko niby. Kto używał Palma ten wie.

    Używałem palma, wiec wiem. Blodk Recognizer działa na tej samej zasadzie co
    pod PlamOS.

    > Długo nie mogłem zrozumieć dlaczego w niby topowym iphone nie ma
    > rozpoznawnia pisma, przecież tak świetnie działało w Palmie, ale po
    > doświadczeniach z WM już wiem - patenty Palma skutecznie chronią.

    iPhone ma ekran pojemnościowy. Nie da się na tym pisać odręcznie.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 44. Data: 2010-09-20 09:58:18
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Odpowiedz na news:i702o6$hq3$1@news.onet.pl:

    > A któraś z rozlicznych aplikacji działa chociaż tak szybko i pewnie jak
    > na 32MHz Dragonballu w Palmie?

    Pewnie tak. Mi pisze się dużo wygodniej na QWERTY niż na rozpoznawaniu
    literek. Tym bardziej że nie używam rysika.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 45. Data: 2010-09-20 11:25:10
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 09/20/2010 11:58 AM, Adramelech wrote:
> [...]
    >
    > Pewnie tak. Mi pisze się dużo wygodniej na QWERTY niż na rozpoznawaniu
    > literek. Tym bardziej że nie używam rysika.

    Eee, ale innym też musi? Bo owszem, mnie jest niewygodnie na ekranowej
    standardowej QWERTY, i bywa całkowicie nieużywalnie na hardwarowej :>
    A na palmie udawało mi się jakoś skrobać w pojazdach trzęsących tak że w
    klawisze nie trafiałem...

    M.

  • 46. Data: 2010-09-20 11:38:13
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)"
    <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.bef
    ore.replying> Odpowiedz
    na news:i77gam$8d4$1@news.onet.pl:

> [...]
    > standardowej QWERTY, i bywa całkowicie nieużywalnie na hardwarowej :>
    > A na palmie udawało mi się jakoś skrobać w pojazdach trzęsących tak że w

    I znowu... Mi na tej palmowej (Tungsten E) pisało się niewygodnie. Miałem
    problemy z nauką pisania liter tak by palm os je poznawał...

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 47. Data: 2010-09-20 12:42:56
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 09/20/2010 01:38 PM, Adramelech wrote:
> [...]
    >
    > I znowu... Mi na tej palmowej (Tungsten E) pisało się niewygodnie. Miałem
    > problemy z nauką pisania liter tak by palm os je poznawał...

    Nadal masz ten sam problem - zakładasz że 'wygodne dla Ciebie' jest
    jakoś obiektywnie wygodne dla innych...

    M.

  • 48. Data: 2010-09-21 09:25:01
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Odpowiedz na news:i77ksg$md1$1@news.onet.pl:

    > Nadal masz ten sam problem - zakładasz że 'wygodne dla Ciebie' jest
    > jakoś obiektywnie wygodne dla innych...

    Ty masz ten sam problem. Zakładasz że co _nie_wygodne dla ciebie, jest jakoś
    obiektywnie _nie_wygodne dla innych...
    EOT.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 49. Data: 2010-09-21 09:48:30
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 09/21/2010 11:25 AM, Adramelech wrote:
> [...]
    > Odpowiedz na news:i77ksg$md1$1@news.onet.pl:

    > Ty masz ten sam problem. Zakładasz że co _nie_wygodne dla ciebie, jest jakoś

    Wręcz przeciwnie. Ty prezentowałeś (może nieuświadomione) wielkie
    kwantyfikatory 'jest najwygodniejsza', ja pisałem li i tylko o tym że
    _mnie_ jest nie wygodnie i pytałem jak _ja_ w danych warunkach mam coś
    napisać. Podesłac lód do przyłożenia na guza nabitego kwantyfikatorem?

    M.

  • 50. Data: 2010-09-21 10:14:56
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Odpowiedz na news:i79v1d$6rn$1@news.onet.pl:

> [...]
    > _mnie_ jest nie wygodnie i pytałem jak _ja_ w danych warunkach mam coś
    > napisać. Podesłac lód do przyłożenia na guza nabitego kwantyfikatorem?

    Tak, użyj go na swojej głowie. Zacytuje siebie:
    "Mi pisze się dużo wygodniej na QWERTY"
    i dalej:
    "I znowu... Mi na tej palmowej"
    _Mi_ . A to drogi Michale oznacza że pisałem o sobie. Że _mi_ dużo lepiej
    pisze się na QWERTY, a na palmowej pisało się _mi_ źle. Wiec gdzie tu widzisz
    te "jest najwygodniejsza" itp? Nie wiem skąd ci się to wzieło że pisząc o
    swoich preferencjach pisałem o całej galaktyce...
    EOT i PW

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d