  • 51. Data: 2010-09-21 10:17:59
    Temat: Re: E52 - obawy nowego posiadacza
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 09/21/2010 12:14 PM, Adramelech wrote:
    > "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)"
    > <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.bef
    ore.replying>
    > Odpowiedz na news:i79v1d$6rn$1@news.onet.pl:

    > Tak, użyj go na swojej głowie. Zacytuje siebie:
    > "Mi pisze się dużo wygodniej na QWERTY"
    > i dalej:
    > "I znowu... Mi na tej palmowej"
    > _Mi_ . A to drogi Michale oznacza że pisałem o sobie. Że _mi_ dużo lepiej
    > pisze się na QWERTY, a na palmowej pisało się _mi_ źle. Wiec gdzie tu widzisz
    > te "jest najwygodniejsza" itp? Nie wiem skąd ci się to wzieło że pisząc o
    > swoich preferencjach pisałem o całej galaktyce...
    > EOT i PW

    Taaak:
    "
    Najlepiej to wysuwana sprzetowa QWERTY. Jest dużo wygodniejsza niż
    numeryczna.
    "

    M.

  • 52. Data: 2010-09-22 15:10:16
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On 20 Wrz, 11:53, Adramelech <a...@t...nie.ma> wrote:

    > Samsung Wave 8GB.

    Ale zobacz co tu:
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/samsung/gts8500wave8gb
    /
    jest napisane:
    "Telefon oficjalnie nie jest dostępny w Polsce lub nie posiadamy na
    ten temat wiarygodnych informacji"
    a na Allegro chodzą powyżej 1000zł (często półtora tysiąca)
    http://allegro.pl/s8500-wave-85888?change_view=1
    To jednak za drogo jak na tekie "goovienko" jak telefon komórkowy...
    Już wolę za te pieniądze kupić netbuka.

    > W sklapie Samsunga widze 1019 aplikacji.

    Eeee, czy to znaczy, że popularność jego jest mała i tylko można
    liczyć na korporacyjną ofertę - a nie na takie swoiste "pospolite
    ruszenie" jak w przypadku Symbiana czy Androida?

  • 53. Data: 2011-02-03 10:13:25
    Od: "Latet" <l...@c...pl>

    Czy warto się przesiąść z E51 na E52?
    Mam E51 od jakiegoś czasu i jestem zadowolony. Jedyna wada - czasem się wiesza
    podczas rozmowy, ale na tyle rzadko, że mogę z tym żyć. No i te fatalnej jakości
    zdjęcia. Wiem, że telefon to nie aparat, zdjęcie zdarza mi się zrobić w
    szczególnych sytuacjach może raz na 3 miesiące, ale takie sytuacje się jednak
    zdarzają i wtedy aż mi je wstyd przesłać komuś, ze względu na jakość (np.
    zielone zafarby w czerniach).

    Czytając opisy teoretyczne, to jedyne, co mnie pcha w stronę ew. przesiadki na
    E52 to GPS. Tylko jak się on sprawuje w praktyce? Czy współpracuje dobrze z
    darmową aplikacją Google Maps dla Symbiana? Bo np. żona ma tel. z GPS, Samsung
    Motne i co z tego - skoro najzwyczajniej w świecie programy-mapy go "nie
    widzą"...

    Dzięki,

    latet

  • 54. Data: 2011-02-03 12:53:42
    Od: "Szymon" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Latet" <l...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > współpracuje dobrze z darmową aplikacją Google Maps dla Symbiana? Bo np.
    > żona ma tel. z GPS, Samsung Motne i co z tego - skoro najzwyczajniej w

    Witam,

    Tak warto sie przesiasc. GPS wspolpracuje ze wsyztskim-oczywiscie trzeba
    liczyc sie ze sa pobierane oplaty za sciaganie map na telefon (transmisja
    danych). Jednak Nokia zawiera swoje mapy ktore za darmo mozna aktualizowac.
    Sa one dosyc dokladne i nie ma problemu jesli chodzi o jazde samochodem.
    Dodatkowo jest mozliwosc podlaczenia telefonu jako odbiornik gps do
    komputera-troche zabawy ale mozna w miare syzbko sie z tym uporac. Zatem
    zamieniaj jesli potrzebujesz gps'a:)

    Pozdrawiam
    Szymon