  • 1. Data: 2010-09-11 07:30:40
    Temat: zagadka nt. orange
    Od: b...@o...pl

    1) jak _za_darmo_ sprawdzić ile zostało GB
    w orange free na karte?

    odp.: *100*1*2#

    2) jak _kodem_ekspresowym_ zlecić przelew sms?

    odp.: ....

    pierwsza osoba która zgadnie, wygrywa przelew sms 5zł

  • 2. Data: 2010-09-11 14:49:24
    Temat: Re: zagadka nt. orange
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    b...@o...pl pisze:
> [...]
    >
    > 2) jak _kodem_ekspresowym_ zlecić przelew sms?
    >
    > odp.: ....
    >
    > pierwsza osoba która zgadnie, wygrywa przelew sms 5zł

    nikt nie zgadnie, ale poświeć sie dla dobra społeczności i podaj te
    kombinacje.
    ToMasz

  • 3. Data: 2010-09-11 20:05:21
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 11.09.2010 09:30, b...@o...pl pisze:

    > 1) jak _za_darmo_ sprawdzić ile zostało GB
    > w orange free na karte?
    >
    > odp.: *100*1*2#

    To akurat żadna nowość - wszystkie opcje dostępne w menu *100*# mogą być
    wybrane bezpośrednio za pomocą kolejnych gwiazdek i numerów.

    > 2) jak _kodem_ekspresowym_ zlecić przelew sms?

    > pierwsza osoba która zgadnie, wygrywa przelew sms 5zł

    Hm, w *100*# nie ma takiej opcji. Próbowałem różne kombinacje
    *100*4*4... i nic nie trafiłem.
    Wiele usług można włączyć kodem *101*xx...#, ale nigdzie nie widziałem
    pełnego spisu.

    Marek