  • 1. Data: 2010-09-11 10:54:12
    Temat: Jak doładować HEYAH 150zł - NIE z konta bankowego?
    Od: yendy <y...@g...com>

    Gdzie i jak można doładować Heyah jednorazowo 150zł ale inaczej niż
    przelewem z konta bankowego? Problem z tym, że akurat na koncie mBanku
    nie mam środków, jak wpłacę gotówkę w jakimś wpłatomacie albo
    przelewem to zostanie uaktualnione dopiero na poniedziałek - a właśnie
    chcę skorzystać z promocji "podwójne doładowanie:
    http://www.heyah.pl/#/na-karte/podwojne-doladowanie
    i muszę doładować do 12 września, udało mi się właśnie wydać już ponad
    20 zł przez ostatnie 2 dni...

    Słyszałem, że są jakieś terminale doładowań itp. - bo wszędzie w
    sklepach sprzedają kody doładowujące za max. 50zł...

  • 2. Data: 2010-09-11 12:16:07
    Od: "Pirx" <p...@n...pl>

    Użytkownik "yendy" <y...@g...com> napisał w wiadomości
    q.googlegroups.com...

> [...]
    > przelewem to zostanie uaktualnione dopiero na poniedziałek - a właśnie
    > chcę skorzystać z promocji "podwójne doładowanie:

    co ty z bajki chłopcze opowiadasz z tym wpłatomatem? kasą jaką wpłacisz w
    maszynie jest do twojej dyspozycji maksymalnie do dwóch godzin od momentu
    wpłaty we wpłatomacie więc nie widzę żadnych przeszkód abyś zamiast
    kombinować z jakimiś terminalami itp. poszedł sobie do wpłatomatu (jeżeli
    takowy znajduje się w mieście gdzie mieszkasz) i wpłacił w nim pieniądze,
    którymi następnie opłacisz zasilenie konta w telefonie.

  • 3. Data: 2010-09-11 13:37:12
    Od: yendy <y...@g...com>

    On Sep 11, 2:16 pm, "Pirx" <p...@n...pl> wrote:
    > co ty z bajki chłopcze opowiadasz z tym wpłatomatem? kasą jaką wpłacisz w
    > maszynie jest do twojej dyspozycji maksymalnie do dwóch godzin od momentu
    > wpłaty we wpłatomacie

    JESTEŚ PEWIEN? W mBANKU??
    Jeśli to prawda to chyba się musiało ostatnio zmienić bo ostatnio
    gdzieś z ponad pół roku temu wpłacałem i pamiętam, że środki były na
    drugi dzień ROBOCZY (a więc byłby to dopiero poniedziałek w tym
    konkretnym przypadku)

    A, i jeszcze mam pytanie czy to uaktualnienie po 2-ch godzinach
    dotyczy tylko wpłatomatów mBanku czy także i innych "siostrzanych"
    marek jak np. MULTIBANK lub takie coś jak "wpłatomat firmy Wincor
    Nixdorf"?

    > więc nie widzę żadnych przeszkód abyś zamiast
    > kombinować z jakimiś terminalami

    Ale dlaczego? Czy to aż taki kosmiczny problem z tymi terminalami?

    > itp. poszedł sobie do wpłatomatu (jeżeli
    > takowy znajduje się w mieście gdzie mieszkasz)

    A właśnie, strasznie wkurzające jest, że w moim mieście - Kielcach (a
    więc niemałe miasto wojewódzkie przecież), są tylko 3 wpłatomaty:
    http://tinyurl.com/34qaqmj
    (jeden oryginalny mBanku a pozostałe 2 jakieś inne)
    z tym, że ta lista z portalu mBanku jest niemal zawsze nieaktualna, i
    po całej wyprawie okazuje się, że wpłatomat teoretycznie działający
    jest już niedziałający! i... "szukaj następnego w swojej okolicy"!!

    > i wpłacił w nim pieniądze,
    > którymi następnie opłacisz zasilenie konta w telefonie.

    Ale czy naprawdę nie ma innej możliwości niż przez konto bankowe?

  • 4. Data: 2010-09-11 14:53:45
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "yendy" napisał:

    > w moim mieście - Kielcach (a więc niemałe miasto wojewódzkie

    ...z pewnością jest jakiś hipermarket ze stoiskiem Heyah - może tam?

    JoteR

  • 5. Data: 2010-09-11 19:47:56
    Od: "..::Wiskoler::.." <j...@v...cy>

    Dnia Sat, 11 Sep 2010 06:37:12 -0700 (PDT), yendy napisał(a):

    > "wpłatomat firmy Wincor
    > Nixdorf"?

    A nie pomyliłeś się z marką monitora zainstalowanego w maszynie?
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Müller, wglądając przez okno, ujrzał podążającego gdzieś Stirlitza.
    - Dokąd on idzie? - pomyślał Müller.
    - Nie twój zasrany interes! - pomyślał Stirlitz.

  • 6. Data: 2010-09-11 22:16:43
    Od: yendy <y...@g...com>

    On Sep 11, 9:47 pm, "..::Wiskoler::.." <j...@v...cy> wrote:

    > A nie pomyliłeś się z marką monitora zainstalowanego w maszynie?

    Tak podaje mBank na swoim portalu http://tinyurl.com/34qaqmj - co ja
    poradzę :)

  • 7. Data: 2010-09-11 22:38:26
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-09-11 21:47, ..::Wiskoler::.. pisze:

    > A nie pomyliłeś się z marką monitora zainstalowanego w maszynie?

    Szacowna firma istniejąca w różnych mutacjach od prawie 60 lat :-) Może
    Tobie pomyliło się ze św.p. Siemens Nixdorf?

  • 8. Data: 2010-09-11 22:39:27
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-09-11 12:54, yendy pisze:

    > Słyszałem, że są jakieś terminale doładowań itp. - bo wszędzie w
    > sklepach sprzedają kody doładowujące za max. 50zł...

    Chociażby stacje benzynowe mają terminale wydające kupony do 150 zł.

  • 9. Data: 2010-09-12 08:59:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 12 Sep 2010 00:39:27 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)

    >Chociażby stacje benzynowe mają terminale wydające kupony do 150 zł.

    Zabki, empiki ..

    J.