    From: Mackenzi <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: E52 - obawy nowego posiadacza
    Date: Tue, 14 Sep 2010 01:02:30 -0700 (PDT)

    On 12 Wrz, 13:21, yendy <y...@g...com> wrote:

    > ojej! to ja go mam pół roku i odpukać ale miałem jakoś szczęście
    > uniknąć takiej BONANZY
    > Ale może takie przypadki zdazrzają się także równie "dobrze" w innych
    > modelach?

    > ojej! weź nie strasz ludzi! Faktem jest, że w tym oryginalnym firmware
    > jest mnóstwo korporacyjnego g..na i jeszcze więcej innego badziewia i
    > naprawdę aż prosi żeby uleczyli go jacyś hackerzy-crackerzy -
    > zazwyczaj robią to z MS windows ale ten Symbian jest dalece gorszy...
    >
    > Wygląda to tak, że marketingowcy, czy jacyś inni nawiedzeni tam
> [...]

    Wydaje mi się, że w moim przypadku mógł to być problem sprzętowy
    ponieważ kiedyś, gdzieś dokopałem się na jakimś forum do informacji,
    że pierwsze serie tego telefonu miały jaką wadę na płycie głównej no i
    w/w luźna ramka była standardem no a jak wcześniej wspomniałem, coś na
    ?lycie podobno wymieniali, ale co to już chyba tylko oni wiedzą
    ponieważ raport z naprawy gdzie napisali te magiczne zaklęcia miałem
    wyłącznie do wglądu a sam raport został w punkcie nokia care w którym
    oddawałem ten telefon.

    Na chwilę obecną niby wszystko jest cacy, działa w miarę szybko i
    stabilnie no ale to dopiero 2 tygodnie więc poczekamy, zobaczymy...
    Tak czy inaczej u mnie firma nokia straciła w notowaniach tym modelem.
    O ile z E50 (trochę wolny ale nie do zdarcia), E51, E63 byłem naprawdę
    zadowolony, nie miałem żadnych problemów to w tym przypadku... no nie
    ufam już temu urządzeniu i w schowku samochodu jednak mam E63 jako
    rezerwowy...