  • Data: 2010-09-14 19:48:52
    Temat: Re: E52 - obawy nowego posiadacza
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości
    news:i6ndlm$mr8$1@inews.gazeta.pl...

    > a ile takich twarzy zmiescisz na ekranie?

    Dużo, kupiłem Launchera Pro. W tej wersji masz widget z twarzami z
    kontaktów. Trzy w rzędzie, przewijasz je jednym ruchem. Po kliknięciu
    pojawia się dymek z opcją - czy chcesz dzwonić, esemesować, mailować czy
    zobaczyć kartę kontaktu (by np. sprawdzić zapisany tam adres, czy notatkę).
    Genialne. Mam dzięki temu łatwy dostęp do 21 najczęściej używanych kontaktów

    > Mi wystarczy te 8 przypisanych do klawiszy numerow, z ktorych najczesciej
    > korzystam. 8 to liczba jest do zapamietania i dalej mozna bez problemu
    > zadzwonic nie patrzac na klawiature/ekran.

    Pod warunkiem, że dzwonisz często tylko do 8 osób...

    > Dodatkowo Nokia (bo akurat do niej do porownanie) ma bardzo fajny sposob
    > wybierania kontaktu via wymowe osoby (nie trzeba przypisywac wymowy do
    > osoby by ja wybrac - jak czesto to mialo miejsce w s.p. siemensach, ktore
    > bardzo lubilem). Korzystam z tego dobrodziejstwa czesto via system
    > glosnomowiacy w aucie.

    A to prawda, mi też się podobało czytanie maili i esemesów przez panią
    Martę, ale wcześniej, czy później takie dobrodziejstwo powstanie na
    Androida.

    > Ostatnio meczylem dotykowca (byl to LG, choc marka nie ma znaczenia) -
    > probowalem na szybko napisac wiadomosc na wyswietlonej klawiaturze
    > numerycznej na ekranie - to bylo przejscie przez meke (nie sadzilem, ze
    > mam tak grube paluchy w mojej niezbyt duzej jak na faceta rece).

    Ekran pojemnościowy, czy oporowy? Ten pierwszy to zupełna inna inszość.

    > Potem to samo na klawiaturze tradycyjnej (wysuwana pozioma lub
    > zintegrowana jak w e71) - niebo a ziemia (moze zrobilem jedna pomylke i to
    > wynikajaca raczej z nieprzyzwyczajenia do rozkladu klawiszy w konkretnym
    > modelu).

    Do Swype też się trzeba przyzwyczaić. Cóż mojej małżonki za Chiny nie
    przekonałem nigdy do T9 tak jak pewnie 90% innych kobiet.