    From: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: E52 - obawy nowego posiadacza
    Date: Tue, 14 Sep 2010 00:31:34 +0200

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości
    news:i6m4kv$3qe$1@inews.gazeta.pl...

    > - klawiatura wirtualna (kcukowa) jest malo precyzyjna,

    Dla mnie może nie jest bardziej precyzyjna ale po stokroć wygodniejsza, pod
    warunkiem, że używa się Swype. Nie da tego żaden T9 a nokiowski słownik
    wcale nie jest taki user - friendly jak np. śp. siemensowski

    > nie mowiac juz o tym, ze nie patrzac na telefon ciezko wybrac jakikolwiek
    > numer z klawiatury wirtualnej

    Ale za to możesz sobie na stokroć sposobów za pomocą widgetów ułatwić
    wybieranie numerów. Tego nie zrobisz za pomocą klawiatury, gdzie możesz co
    najwyżej przypisać do klawisza jeden numer. Ja i tak, nie zawsze byłem
    pewien, czy dobry numer wybieram w ten spsób. Na dotykowcu możesz każdy
    numer ukryć pod "mordką" konkretnego użytkownika. Nie mówiąc już, że przy
    zdefiniowanych klawiszach w klasycznej komórce nie raz zdarzyło się, że
    przyciśnięty przypadkiem klawisz budził w środku nocy niewinną ofiarę... w
    dotykowcu o taki numer o trudniej (ot wystarczy, że widget/skróty z
    kontaktami masz na jakiejś innej niż główna stronie menu).