eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm[E51] krotka historia mojego telefonu, i co dalej?Re: [E51] krotka historia mojego telefonu, i co dalej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Tomek <n...@n...no>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [E51] krotka historia mojego telefonu, i co dalej?
    Date: Thu, 27 Aug 2009 01:15:57 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 47
    Message-ID: <h74fni$i1$2@news.onet.pl>
    References: <7...@n...onet.pl>
    <h73v7c$clr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: abxa94.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1251328562 577 83.8.250.94 (26 Aug 2009 23:16:02 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 26 Aug 2009 23:16:02 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.1.1)
    Gecko/20090715 Thunderbird/3.0b3
    In-Reply-To: <h73v7c$clr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:979531
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2009-08-26 20:31, Krzysiek Z. wrote:
    > Użytkownik "Borsuk"<b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:7b4d.0000032e.4a950e4a@newsgate.onet.pl...
    >> Witam!
    >>
    >> W polowie grudnia w promocji w plusie wzialem e51. Wszystko bylo ok dopoki
    >> nie
    >> wystapila usterka - rozmowcy mnie nie slyszeli. Ciezko bylo mi sie zebrac
    >> by
    >> pojsc do serwisu, w koncu, po dwoch miesiacach lezenia telefonu na polce,
    >> kiedy sie zebralem postanowilem jeszcze raz sprawdzic, telefon dzialal.
    >> Niestety nie trwalo to dlugo, po trzech dniach problem powrocil. Zanioslem
    >> telefon do serwisu, naprawa trwala prawie trzy tygodnie, odebralem
    >> telefon, na
    >> raporcie z naprawy wykaz wymienionych czesci i adnotacja ze telefon jest
    >> sprawny. Poniewaz w miedzyczasie zmianilem siec a telefon mial simlocka
    >> znowu
    >> trafil na polke gdyz nie moglem sie zebrac aby isc zdjac simlocka, dodam
    >> iz w
    >> salonie firmowym plusa odmowili zdjecia simlocka przed uplynieciem dwoch
    >> lat
    >> od podpisania umowy i bez znaczenia bylo iz umowa zostala zerwana (zmiana
    >> regulaminu). W koncu sie zebralem i poszedlem do nieautoryzowanego serwisu
    >> zdjac simlocka, 5 min i po bolu. Cwile pozniej wkladam karte, dzwonie,
    >> pierwsze o co pytam to czy mnie dobrze slychac, w odpowiedzi slysze ze
    >> swietnie. Niestety juz nastepnego dnia od kazdego rozmowcy slyszalem
    >> jedynie "co mowisz? wcale cie nie slysze..." itp. Wg mnie powrocila
    >> poprzednia
    >> usterka i wypadaloby zaniesc telefon z powrotem do autoryzowanego sewrisu.
    >> I
    >> tu moje pytanie do Was: co w takim wypadku z gwarancja na telefon, czy
    >> swerwis
    >> ja anuluje z pomodu ingerencji w oprogramowanie telefonu? Moim zdaniem nie
    >> powinni gdyz najwyrazniej jest ta ta sama usterka ktora wystapila
    >> wczesniej i
    >> nie ma zwiazku z usunieciem simlocka. Na jaka rozmowe sie przygotowac
    >> gdyby
    >> serwis nie chcial przyjac do wiadomosci moich argumentow? Za wszystkie
    >> pomocne
    >> rady z gory dzieki. Pozniej napisze jak sie sprawa zakonczyla.
    >
    > Zanieś telefon do serwisu i nie mów o żadnych simlokach.
    > Telefon muszą przyjąć, a czy simlock jest czy go nie ma, to ich nie
    > interesuje, bo to nie ich sprawa.

    Na wszelki wypadek możesz założyć simlocka ponownie - wtedy w serwisie
    nie będzie nawet cienia podejrzenia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: