  • Data: 2012-09-15 09:22:34
    Temat: Re: [E50] sms, którego tak naprawdę nie ma...
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał:

    > nie pisze, ze wiem, ze cos czeka na cos, pisze, ze przegladarki (liczba
    > mnoga) na dwoch laptopach (l.mn) otrzymuja biala www typu error.W tym samym
    > czasie loguje sie na forach skonstruowanych wedle prawie identycznego
    > szablonu.
    > ale nie ma sprawy, nie walkujmy tego drobiazgu; najlepiej jakby zogniskowac
    > sie na innym moim poscie tutaj: "czy sa takie apl. dla nokii e50?" :)
    > odpowiedz na to pyt bardziej mnie oswieci niz walka z forum, ktore dziala,ale
    > nie dziala.

    Zapewniam Cię, że Forum działa, dziennie czytam na nim około 100 nowych postów,
    w tym połowę nowych userów, którym o dziwo, udaje się coś napisać. Nie wiem jak
    mam Ci pomóc, poniewać nie zgłosiłeś tego problemu bezpośrednio na Forum i nie
    wiem jak mam się do tego odnieść. Nie znam ani maila ani nicku więc wybacz,
    piszesz o czymś czego nie można dotknąć. Co do meritum, tak, są takie programy,
    ale nie chce mi się tutaj opisywać szczegółowo jak się nimi posługiwać. Do
    ściągnięcia są z Forum, wraz ze screenami, opisem itp.