  • Data: 2012-09-15 18:54:40
    Temat: Re: [E50] sms, którego tak naprawdę nie ma...
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał:

    > 1.
    > o zadanej godzinie zrestaruje tel bez potrzeby wklepywania pin

    PlanTask v1.02 S60v3 S60v5- przydatna aplikacja służąca do zarządzania telefonem

    -zaplanowanie wł/wył danego programu
    -zaplanowanie wyłączenia telefonu
    -zaplanowanie restartu telefonu
    -zaplanowanie zmiany profilu
    -działa w tle
    -autostart

    > 2.
    > pozwoli nagrac rozmowę

    Boldbeast Recorder v2.90(0)

    Program do nagrywania rozmow, moze sluzyc takze jako dyktafon.

    Podstawowe funkcje:

    * nagrywanie rozmow bez tzw: beep. bez przerw
    * ustawienie nagrywania - ręczne lub automatyczne ,wybór formatów nagrywania -
    WAV lub AMR
    * nagrywania notatek głosowych, wiadomości, itd.
    * latwe zarządzanie zapisanymi rekordami, odsłuchiwanie, usuwanie, kopiowanie,
    przenoszenie, wysyłanie.
    * konfiguracja skrótów klawiszowych do nagrania.
    * możliwość zapisy wszystkich rozmów, lub ręczne ustawienie (bialej i czarnej
    listy)
    * wysylka nagrań poprzez MMS / Email / Bluetooth / IRDE
    * ustawianie ograniczenia wolnego miejsca na dysku. Automatyczne usuwanie
    starych nagrań, gdy próg zostanie osiągnięty.
    * możliwość ustawienia hasła, aby uruchomić program

    > 3.
    > różny od Psiloc_FontMagnifier i sluzy do powiekszania czcionki (mam psiloc,
    > ale moze jest cos fajniejszego...)

    FontRouterMan.v1.06.RC3.SymbianOS9.x

    FontRouterMan to aplikacja dzięki której mamy możliwość ustawiania różnych
    parametrów czcionki, idealne rozwiązanie dla osób korzystających z FontRouter.
    Aplikacja pozwala nam na zmienianie wielkości czcionki, grubości i wiele innych
    opcji.

    albo

    Somyac Font Zoomer v3.00(0)

    Font Zoomer to aplikacja, która pozwala w pełni dostosować czcionki w słuchawce.
    Korzystając z Font Zoomer można zmieniać czcionki systemu, zmienić rozmiar,
    przejrzystość i odstęp między znakami.