  • Data: 2012-09-15 02:08:04
    Temat: Re: [E50] sms, którego tak naprawdę nie ma...
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek in news:k30el5$2kk$1@node2.news.atman.pl
    [..........]
    > 3.0.1 Pięć pierwszych postów każdego użytkownika jest moderowanych czyli
    > czeka na zatwierdzenie przez moderację

    nie pisze, ze wiem, ze cos czeka na cos, pisze, ze przegladarki (liczba
    mnoga) na dwoch laptopach (l.mn) otrzymuja biala www typu error.W tym samym
    czasie loguje sie na forach skonstruowanych wedle prawie identycznego
    szablonu.
    ale nie ma sprawy, nie walkujmy tego drobiazgu; najlepiej jakby zogniskowac
    sie na innym moim poscie tutaj: "czy sa takie apl. dla nokii e50?" :)
    odpowiedz na to pyt bardziej mnie oswieci niz walka z forum, ktore
    dziala,ale nie dziala.