-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Dźwig
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
References: <3...@g...com>
<10wo3pc1sbrla.1up9k9vwsytee$.dlg@40tude.net>
<c...@g...com>
<1lnn7de302ivm$.127ysxidmb7k0.dlg@40tude.net>
From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
Date: Mon, 10 Aug 2015 09:07:19 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:38.0) Gecko/20100101 Thunderbird/38.1.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <1lnn7de302ivm$.127ysxidmb7k0.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 40
Message-ID: <55c84dab$0$4788$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: apn-31-2-60-30.dynamic.gprs.plus.pl
X-Trace: 1439190443 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 4788 31.2.60.30:57229
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:34832
[ ukryj nagłówki ]W dniu 07-08-15 o 17:13, Jr.F. pisze:
>> pływające. Na 100% takie dźwigi nie mają automatyki która
>> uwzględnia przechył gruntu na którym stoją, chyba że się nie znam.
>
> Ja sie nie znam, ale czy ta automatyka nie jest jakas automatyczna ?
> Rozsadnie byloby mierzyc np sily w podporach, z tym, ze tu akcja byla
> na tyle szybka, ze automatyka, tzn zabezpieczenia, raczej nic by nie
> pomogla.
Nie spotkałem się z takim rozwiązaniem. W żurawiu samojezdnym należy go
wypoziomować.
> Chyba ze masz na mysli jakas automatyke kompensujaca przechylenia na
> biezaco - to faktycznie - w kolowym niemal na pewno takiej nie ma.
> W plywajacym ... nie znam sie, moze i jest ...
To nie były pływające, tym nie mniej kiedyś oglądałem na Discovery i
taki morski ma po prostu system balastowania.
>
>> Nie wierzę że ktoś je mocował do barki dopuszczając zmieniające się
>> przechylenie barki podczas operacji.
> Jak widac - przydaloby sie.
Moim zdaniem nie. Nic by to nie dało.
>>>> Coś jednak mi nie pasuje: po co im była dodatkowa platforma na dużej barce?
>>>> Ta która też prawie wpadła do wody, ale jakoś się jednak utrzymała.
>>> Ta na kolach ? Na niej chyba przyjechal.
>>
>> Na to byłaby za mała. Most przypłynął na dodatkowej barce, podparty
>> żerdziami pod kątem. Inaczej nie daliby rady go przechylić samymi
>> dźwigami.
>
> Po cos tam jednak stala. 6 osi, gora 70t, troche malo.
> Czesci do dzwigow na niej przyjechaly ?
Ja sądzę,że oni pochylali ją na miejscu, tylko wcześniej. Naczepa mogła
przywieźć te dodatkowe podpory.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.08.15 09:11 Robert Tomasik
- 10.08.15 12:04 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Ster w trolejbusie.
- DeepSeek nie lubi gadać o polityce
- pokolenie Z
- huta ruszyla
- piece wodorowe
- Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- most kilometrowy
- kladka Zagorze
- zapora Zagorze
- Rodzaj przekładni planetarnej z
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
Najnowsze wątki
- 2025-03-03 a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- 2025-03-03 nie naprawiam więcej telewizorów
- 2025-03-03 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-03 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2025-03-03 Gdy ministrowie sa golodupcami
- 2025-03-03 Pruszków => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-03-03 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-03-03 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-03 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-03 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-03 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-03 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-03-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=