  • 71. Data: 2015-04-01 00:39:42
    Temat: Re: Dźwięk z androida na bluetooth...
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:mfeepq$716$1@dont-email.me
    [...]

    > Najwyraźniej nie jest to priorytetem dla użytkowników.

    Dla mnie jest. Jeśli mam wydać powyżej 2k/zł to gwarancja mnie nie zadowala. Wolę
    mieć wodoodporny telefon, który broni się przed moją głupotą :)

    > Tak samo jak przesyłanie plików po BT.

    Etam BT, wszalaka możliwość po WiFi (szybciej) też w Ajfonie kuleje. Jak wymyślą
    słuchawki z WiFi to ajfon będzie miał możliwość słuchania ale mikrofon będzie
    niedostępny, podobnie jak kamerka "z przodu" :]

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 72. Data: 2015-04-01 01:27:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message
    > "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:mfevg3$hkh$4@dont-email.me
    > [...]
    >

    > Raczej AMERYKAŃSKI Microsoft na siłę wpycha to do instalki Windows.
    > Chamy! :> Zupełnie jak podżeganie do przestępstwa!

    Jakiego przestępstwa?
    I dlaczego takie to ma dla Ciebie znaczenie że AMERYKAŃSKI?
    Masz jakiś żal o coś do Amerykanów?

  • 73. Data: 2015-04-01 01:27:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > I możesz sobie dowolnie włączać i wyłączać albo wszystko naraz, znaczy
    > muzyka do BT sygnał dzwonka (konfiguracja osobna) powiadomienia (osobna
    > konfiguracja) i alarmy (osobna konfiguracja) i wszystko naraz
    > (BT+Głośnik)? Bo ja tam mam.

    Nie rozumiem problemu jaki stawiasz. Po to paruję i łączę słuchawkę BT
    aby telefon tam kierował *wszystkie* dźwięki: do mojego ucha.

    > Ile posiadasz regulacji głośności (suwaki) w iPhone dla w/w źródeł?

    Osobno się ustawia głośność dla głośnika w telefonie a osobno dla
    słuchawki bluetooth i jeszcze osobno dla słuchawek kablowych.

    > Oba naraz też?
    > [...]

    Nie rozumiem, co oba na raz? I media i telefon czy głośnik i słuchawka? :-)
    Jak słucham youtube i przychodzi rozmowa to słuchawka mówi do
    mnie że jest połączenie - mogę powiedzieć "answer" i odbieram
    połaczenie telefoniczne: chyba jest to oczywiste że w czasie rozmowy
    muzyka przestaje grać... Ty chcesz aby mieć na raz rozmowę i muzykę?

    > Całkiem możliwe, że Plantronics z sobie tylko wiadomych powodów używa
    > protokołu, który ma problem z uruchomieniem własciwej usługi a jeśli ona
    > "nie wstanie" to nie ma restartu. W końcu to Hamerykański produkt :) Tak
    > nawiasem, drażni mnie bardzo BRAK obsługi j.polskiego. Koreańskie,
    > duńskie, sruńskie a polski? W dupie mają polaków.

    Hamerykański? Znowu jakaś Amerykańska fobia Tobą zawiaduje?

  • 74. Data: 2015-04-01 01:30:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mfesvd$66o$1@dont-email.me...
> [...]
    03/lightningcablecorrosion-2.png>

    > taki ślepy jesteś, że nie widzisz jak ta wtyczka wygląda?

    Widzę jak wygląda. Ale dla mnie to raczej jakieś ocynowanie
    a nie korozja... Skad wiemy kto i czemu tą wtyczkę pokazuje?

    > w zyciu bym nie wpadł na to by nosić kabelek do słuchawki BT.
    > masz jedyną na świecie bezprzewodową słuchawkę kablową? :)

    Fantastycznie rozumujesz... Nie wpadłeś oczywiście na to,
    że chodzi o kabelek do ŁADOWANIA baterii tej słuchawki?

  • 75. Data: 2015-04-01 01:32:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mfessl$5r7$1@dont-email.me...

    > spełnia. Ale applowy fanboj nie zrozumie, że wśród milionów ludzi są
    > tacy co mają inne preferencje niż jedynie słuszne

    Chyba za szybko piszesz albo za wolno czytasz...
    Nie ma to sensu co piszesz.

    Piszemy o użytkownikach telefonu Apple.
    Co ich obchodzą Twoje priorytety?

    :-)

  • 76. Data: 2015-04-01 01:33:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:mfeepq$716$1@dont-email.me
    > [...]
    >
    > Dla mnie jest.

    Zgaduję zatem, że nie kupiłeś iPhone. I wszystko się zgadza.

    > Jeśli mam wydać powyżej 2k/zł to gwarancja mnie nie zadowala. Wolę mieć
    > wodoodporny telefon, który broni się przed moją głupotą :)

    Miliony użytkowników Apple najwyraźniej uważa inaczej.

    Jasne.

  • 77. Data: 2015-04-01 02:23:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "KK" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > Widzę że dyskusja mocno się rozbudowała i wyszła z tego wojna systemów.

    Tak jakoś nam zeszło się na ten temat ;-)))

    A co się Tobie dzieje z cytowaniem?

    > Dodam tylko że wysuwanie wniosków o wyższości jednego systemu nad drugim
    > na podstawie współpracy ze słuchawkami bluetooth poszczególnych
    > egzemplarzy urządzeń jest trochę na wyrost.

    Tak jest.

> [...]
    > Co ciekawe moje doświadczenia były odwrotne niż kolegi Przemola. Najpierw
    > podłączyłem ją do Samsunga i odtwarzała muzykę bez problemu, potem
    > sparowałem z Iphonem i okazało się że nie odtwarza muzyki. Też pochopnie
    > uznałem że Iphon do d...y bo ma spie....ny bluetooth i nie tylko plików
    > ale i muzyki nie odtwarza. Ale później okazało się że jak słuchawka była
    > podłączona tylko z Iphonem to muzyka gra. I dopiero wtedy doczytałem w
    > instrukcji że jak jest sparowana z dwoma na raz to A2DP gra tylko na
    > jednym, tym pierwszym sparowanym. Więc może z M165 być podobnie chociaż

    Tak jest, niestety. Ale nie chodzi tu o kolejność parowania.
    Okazuje się, że chodzi o ilość urządzeń aktualnie widocznych dla słuchawki.
    Wchodzi ostatnio połączony na A2DP i pierwszy wypada.

    Właśnie zrobiłem eksperyment - sparowałem z laptopem, aby nie było że Andek.
    MS Windows 7 Pro. No i tak - w czasie gdy słuchawka jest połączona z iPhone4
    i słucham przez nią radia internetowego, włączam BT w laptopie - słuchawka
    mówi "phone two connected" i radio przestaje grać... Za każdym razem gdy
    zrobię dźwięk w pececie, słuchawka odtwarza dźwięk, potem z opóźnieniem
    pół sekundy daje sygnał że nowe urządzenie "weszło" i po jakiechś 4-5
    sekundach daje ponownie dźwięk że urządzenie "wyszło". Czyli słuchawka
    nasłuchuje w protokole A2DP czy jest jakiś dźwięk? I załącza się a potem
    wyłącza... Nawiasem mówiąc w momentach załączania się dla laptopa jest
    przez moment słyszalna audycja radiowa z iPhone4, jakby próbowała się
    przebić w momentach rozłączania ale nie dostaje pozwolenia i koniec....

    Coś jest po prostu w tej słuchawce spitolone z obsługą dwu masterów na raz.
    Muszę więc niniejszym grzecznie odszczekać oskarżenia pod adresem Androida
    :-))

    A słuchawki już nie lubię, a niedawno ją kupiłem :-)

    Czy ktoś może polecić lepszą słuchawkę 2 albo lepiej 3 urządzeniową?
    Przydałoby się mieć ją sparowaną dla telefonu, tableta i laptoka na raz...

  • 78. Data: 2015-04-01 02:26:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > wtedy kombinuję.
    >
    > Przykładowo. Yanosik, kiedy zapodam mu "użyj urządzenia
    > głośnomówiącego/kanał muzyka" nie działa...NIGDZIE. Jak wyłączę,
    > działa...przez słuchawkę A2DP. Kiedyś było odwrotnie (starsza wersja
    > Yanosika). Automapa działa ZAWSZE, podobnie jak inne. Moduł PHONE też ale
    > kiedy używam Cyberon VoiceCommander, nie zawsze. Wypraktykowałem że w
    > razie problemów (nie mam czasu na uruchamianie poszczególnych usług)
    > wystarczy restart smartfona.
    > Mnogość aplikacji wymaga jednak dobrego wyboru (po to są testy) aby wybrać

    Tak to rozumujesz??? Że to normalne zachowanie się produktu??? Dziwne....

    Ja w prawdzie Janosika nie używam na iPhone4, więc nie wiem jak z nim jest,
    ale używam youtube, netflixa, radia internetowego i wszystko działa tak
    jak nalezy. Nie na 99%, nie na 70%. Na 100% działa. I nic się nie resetuje,
    ani na życzenie użytkownika ani watchdoga... Masz może jakiś sprzęt do kitu?
    Co do za smarfon?

  • 79. Data: 2015-04-01 10:00:29
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-04-01 o 01:27, Pszemol pisze:
    > "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message

    > Nie rozumiem problemu jaki stawiasz. Po to paruję i łączę słuchawkę BT
    > aby telefon tam kierował *wszystkie* dźwięki: do mojego ucha.

    A ja nie. Część dzwięków (czyli moduł phone) chcę mieć TYLKO w słuchawce
    a muzykę mogę mieć w słuchawce i w głośniku albo też tylko w słuchawce.
    Napisałem prosto ale widać nie wiesz że taka funkcjonalność ma prawo
    istnieć :)

    > Osobno się ustawia głośność dla głośnika w telefonie a osobno dla
    > słuchawki bluetooth i jeszcze osobno dla słuchawek kablowych.

    To zobacz w Andku, są cztery ustawienia/suwaki.
    1)muzyka
    2)Dzwonek i powiadomienia
    3)alarmy
    4) BT (po sparowaniu)

    Dodatkowo w aplikacjach (opcje, nie we wszystkich) jest możliwość
    przełączania pomiędzy głośnikiem a słuchawkami...(korzystanie z BT) i te
    aplikacje mogą korzystać z kanałów
    1) muzyka
    2)powiadomienia
    3)alarmy
    ...co powoduje że nie jest wymagana słuchawka A2DP do takich zabiegów.

    Przykładowo. Używasz aplikacji podającej Tobie dźwięk po przekroczeniu
    zadanej prędkości (samochód) słyszysz dźwięk w słuchawce...ale podczas
    rozmowy telefonicznej ta funkcja nie działa ale alarm jest odtwarzany w
    głośniku i go słychać. iPhone tego nie posiada i alarmu nie usłyszysz.
    Podobnie z powiadomieniami czy słuchaniem muzyki. Jesli masz ochotę,
    istnieje mozliwość podpięcia słuchawki BT i odtwarzania muzyki w jednym
    i drugim naraz lub tylko w słuchawce. Pojąłeś? Ponieważ masz czasem
    problem z "sensownoscią" takich rozwiazań, śpieszę wytłumaczyć że
    odtwarzanie muzyki w głośniku, może być dla osoby siedzącej obok (np).

> [...]
    > połaczenie telefoniczne: chyba jest to oczywiste że w czasie rozmowy
    > muzyka przestaje grać... Ty chcesz aby mieć na raz rozmowę i muzykę?

    Nie. Słuchawka wtedy odłącza kanał "muzyka", tak jest zrobiona. Wyżej
    wyjaśniłem ten problem...ale głośnik może sobie odtwarzać dalej :)

    > Hamerykański? Znowu jakaś Amerykańska fobia Tobą zawiaduje?

    Nienie, to Ty ciagle uznajesz, że jeśli produkt jest Apple (Amerykański)
    to reszta jest do dupy i wydziwiasz na Andka. Ja jedynie wskazuję że
    "sztandarowy" Amerykański produkt też może też być do dupy.

    --
    LordBluzg(R)

  • 80. Data: 2015-04-01 11:23:42
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-04-01 o 02:26, Pszemol pisze:
    > "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message

    > Tak to rozumujesz??? Że to normalne zachowanie się produktu??? Dziwne....

    Nie, nie dziwne. Moim modułem BT sterują również inne aplikacje (Lama) a
    opisałem Tobie w innej odnodze wątku, że aplikacje na Andka mają
    możliwość wyboru kanału dla słuchawki A2DP...bo nie kazdy taką posiada i
    głównie dlatego, piszący aplikację, próbują "podpiąć" się do innego
    kanału audio niż "muzyka", który jest dostępny dopiero w
    A2DP...(Advanced Audio Distribution Profile). Nie wiem czy ma to związek
    z kompresją/konwersją ale gdzieś występuje jakaś niedoskonałość pomiedzy
    Plantronicsem a różnym działaniem A2DP z jakimś modułem BT.

> [...]
    > ani na życzenie użytkownika ani watchdoga... Masz może jakiś sprzęt do

    Obecnie już 2 letni Huawei Y300 a niebawem Xiaomi lub Samsung, w
    zaleznosci co mi bardziej przypasuje. Na poprzednim HTC nie miałem tylu
    różnych aplikacji więc nie miałem problemów. BT jednak jest rozwijany i
    jak sobie sięgniesz źródeł to może Ci się lampka "zapali" że przesył
    dźwięku jest tutaj bardziej marginalny a u Ciebie JEDYNY, znaczy Tobie
    kojarzy się BT głównie z dźwiekiem. Nie zamierzam Tobie tłumaczyć
    zawiłości protokołów w warstwach BT bo nie o to chodzi ale możliwość
    wystąpienia niedopasowania jest nadal spora.

    --
    LordBluzg(R)