    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dźwięk z androida na bluetooth...
    Date: Tue, 31 Mar 2015 18:27:32 -0500

    "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message
    news:mff3m8$d19$1@mx1.internetia.pl...

    > I możesz sobie dowolnie włączać i wyłączać albo wszystko naraz, znaczy
    > muzyka do BT sygnał dzwonka (konfiguracja osobna) powiadomienia (osobna
    > konfiguracja) i alarmy (osobna konfiguracja) i wszystko naraz
    > (BT+Głośnik)? Bo ja tam mam.

    Nie rozumiem problemu jaki stawiasz. Po to paruję i łączę słuchawkę BT
    aby telefon tam kierował *wszystkie* dźwięki: do mojego ucha.

    > Ile posiadasz regulacji głośności (suwaki) w iPhone dla w/w źródeł?

    Osobno się ustawia głośność dla głośnika w telefonie a osobno dla
    słuchawki bluetooth i jeszcze osobno dla słuchawek kablowych.

    > Oba naraz też?
    > [...]

    Nie rozumiem, co oba na raz? I media i telefon czy głośnik i słuchawka? :-)
    Jak słucham youtube i przychodzi rozmowa to słuchawka mówi do
    mnie że jest połączenie - mogę powiedzieć "answer" i odbieram
    połaczenie telefoniczne: chyba jest to oczywiste że w czasie rozmowy
    muzyka przestaje grać... Ty chcesz aby mieć na raz rozmowę i muzykę?

    > Całkiem możliwe, że Plantronics z sobie tylko wiadomych powodów używa
    > protokołu, który ma problem z uruchomieniem własciwej usługi a jeśli ona
    > "nie wstanie" to nie ma restartu. W końcu to Hamerykański produkt :) Tak
    > nawiasem, drażni mnie bardzo BRAK obsługi j.polskiego. Koreańskie,
    > duńskie, sruńskie a polski? W dupie mają polaków.

    Hamerykański? Znowu jakaś Amerykańska fobia Tobą zawiaduje?