  • 161. Data: 2015-04-09 20:38:07
    Temat: Re: Dźwięk z androida na bluetooth...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mg5s4j$4g3$1@dont-email.me...

    > za kartę pamięci. bo to fizycznie dokładnie tak jest.

    Widzę że rzucam grochem o ścianę...

  • 162. Data: 2015-04-09 20:39:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > To poza tym nie jest karta,
    > co nawet w swiecie Androida ma sporo zalet.

    Właśnie to mu próbuję uzmysłowić, że to nie jest
    osobna karta tylko jednolita pamięć masowa telefonu.
    Widać jeszcze nie dojrzał aby dostrzec różnicę.

  • 163. Data: 2015-04-09 20:39:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mg5sf6$5mk$1@dont-email.me...
    > różnica między kostką 16GB i 64GB to pewnie z 5$ w zakupie :)

    Niech sobie będzie nawet 50 centów. Co to zmienia?

  • 164. Data: 2015-04-09 20:42:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Dalej fabryczny wyglad, dobor aplikacji, fabryczne dopasowanie - wszystko
    > inne.

    Niby inne, a w gruncie rzeczy takie same i jednakowo chaotyczne.

  • 165. Data: 2015-04-09 21:25:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Niby inne, a w gruncie rzeczy takie same i jednakowo chaotyczne.

    jasne. nie ma to jak jedynie słuszny układ guzików iPhone'a :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 166. Data: 2015-04-09 21:25:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Niech sobie będzie nawet 50 centów. Co to zmienia?

    że się dajecie doić.

  • 167. Data: 2015-04-09 21:26:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Widzę że rzucam grochem o ścianę...

    rzuć lepiej tym swoim nibytelefonem.

  • 168. Data: 2015-04-09 21:57:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mg6jo4$5nl$1@dont-email.me...

    > że się dajecie doić.

    A wiesz ile kosztuje kamera do Twojego smartfona?
    Też pewnie 50 centów... Nic to nie zmienia, moim zdaniem.
    Płacę za kompletny, przemyślany, dobrzepracujący produkt.
    To oczywiste że producent jest w biznesie dla pieniędzy
    bo nie jest instytucją charytatywną: części kupuje od
    producentów części za grosze, z nich buduje telefon
    i sprzedaje go z dużym zyskiem - czy to nie jest oczywiste
    dla wszystkich ludzi rozumiejących gospodarkę rynkową?

  • 169. Data: 2015-04-09 21:58:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mg6jnf$5la$1@dont-email.me...

    > jasne. nie ma to jak jedynie słuszny układ guzików iPhone'a :)

    Nie o tym mowa. Układ guzików nie robi znaczącej różnicy.
    Czy guzik z prawej czy z lewej - wciąż to tylko Android
    wymagający 8 rdzeni aby puścić na nim apki w Java i chodzą
    wolniej niż podobne apki iPhone z 2 rdzeniami...

  • 170. Data: 2015-04-09 22:19:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

> [...]
    > i sprzedaje go z dużym zyskiem - czy to nie jest oczywiste
    > dla wszystkich ludzi rozumiejących gospodarkę rynkową?

    owszem. Dlatego gospodarka rynkowa wyprodukowała telefony oparte na
    różnych systemach operacyjnych. Do tego takie, które nie kosztują worka
    pienieędzy tylko za przyklejenie na obudowie zużytego jabłka