    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dźwięk z androida na bluetooth...
    Date: Wed, 1 Apr 2015 20:26:26 -0500
    <mfdrl9$t6p$1@dont-email.me> <mfdtsq$61r$1@mx1.internetia.pl>
    <mfdtib$44o$1@dont-email.me> <mfe07q$f7s$1@mx1.internetia.pl>
    <mfdv1j$9ba$1@dont-email.me> <mfe1f6$jre$1@mx1.internetia.pl>
    <mfe35e$obh$1@dont-email.me> <mfeb6e$ouh$1@mx1.internetia.pl>
    <mfeb9u$oda$1@dont-email.me> <mfee9q$4k2$1@mx1.internetia.pl>
    <mfede3$1kl$1@dont-email.me> <mfeg5r$b53$1@mx1.internetia.pl>
    <mfef4p$8d4$1@dont-email.me> <mfempn$1g8$1@mx1.internetia.pl>
    <mfevg2$hkh$3@dont-email.me> <mff3m8$d19$1@mx1.internetia.pl>
    <mffafn$voi$1@dont-email.me> <mfg9ul$dbm$1@mx1.internetia.pl>
    <mfgnnk$186$1@dont-email.me> <mfgt7j$3h5$1@mx1.internetia.pl>
    <mfh11r$4vf$1@dont-email.me> <mfhub0$l4k$1@mx1.internetia.pl>
    <mfhuhr$5r7$1@dont-email.me> <mfi4a9$92j$1@mx1.internetia.pl>

    "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message
    news:mfi4a9$92j$1@mx1.internetia.pl...

    > Jak uaktualniasz nawigację? Rozumiem że nawigacja u Ciebie to produkt bez
    > aktualizacji online.

    Samochód z 2007 roku, Acura TL-S, wtedy nic takiego nie istniało...
    Co jakiś czas wymieniam mu płytkę DVD z mapami w bagażniku :-)

    Ale ostatnio pojawiają się nowsze auta z iOS lub Androidem na pokładzie.
    Nie wiem co akurat Honda będzie mieć - orientujesz się może?

    > Namawiasz do używania.

    Gdzie?? Chyba niechcący... albo mocno coś nadinterpretujesz.

    > Z klawiaturą nie testowałem iPhone ale mam SmartTV na Andku w domu i
    > działa (naraz) z klawiarurą+toczpad+myszka+AirMouse+mysz BT, pilotem (IR)
    > i słuchawką BT

    To fajnie. Mój samsung un46d7000 na jakimś Ubuntu nawet a nie działa.

    > (w nocy lubię słuchać na BT, bo nie przeszkadzam śpiącym) :)
    > coto? Tani drobiazg/kombajn.
    > http://overmania.pl/pl/p/Smart-TV-OVERMAX-HOMEBOX-3.
    1/482

    > Mam tam...FTP, WWW, serwer poczty, galerię... no sporo.
    > Wysyłam pliki z telefonu/internetu/księzyca, przez BT/WiFi/net :)
    >
    > Taki "tablet" HDMI z ekranem 52 cale HD (bez dotyku niestety).

    Jarają Cię zupełnie inne rzeczy niż mnie :-) Ale też fajnie.

    > Dla mnie pomijalne.
    > Słowo "nieczytelność" rozumiem dosłownie. Słowo "chcęupodlić" też :)

    Nieczytelność jest dosłowna. Ten ekran jest do bani. Bolą oczy.
    Wystarczy że lekko odchylisz kąt od 90' i mi się roi w oczach...
    Jakieś cienie się pojawiają, totalna zmiana kolorów - szajs.
    Laptopa Asusa U47A mam i też ekran jest do bani w porównaniu
    z o wiele starszym Apple Macbook Unibody z 2009 roku (nie Pro!).
    Asus niestety zawiódł mnie dwa razy już jeśli chodzi o LCD.
    Trzeciego razu już chyba nie będzie.

    > Noo, nie widzisz? USA to pierwowzór wszystkiego :)

    A skądże znowu? Polska miała Konstytucję wcześniej! :-P

    > OK, nie mam nic do rasizmu...cokolwiek. To zwyczajnie sposób (schemat)
    > myślenia i nie uważam
    > aby był zły. Mi się podoba. Nie podoba mi się forsowanie na siłę
    > ideologii. Tyle.

    Ale co ma "transparentność" do produktów Apple czy Microsoft????
    Jesteś pewny że użyłeś właściwego słowa?

    > Wspólne jest narzucanie standardów, jako "jedynie słuszne" dla maluczkich
    > łykane bez popicia Colą z McDonalds. To nie stereotyp, idzie to spokojnie
    > "wyłapać" z wszelakich przekazów...do reszty świata.

    A może po prostu przeczulony jesteś po tym jak Cię ta Murzynka
    z Ameryki rzuciła ;-)

    > Nie zakupu lecz używania. Pisałem przecież nie raz, że iPhone to "cegła"
    > (iBrick). Nie kojarzy Ci się takie określenie pochodzące z... reszty
    > świata?

    Nie, pierwszy raz je słyszę. Musimy się obracać w innych kręgach.
    Kilku moich kolegów/koleżanek używa iPhone i sobie go chwali...

    > Nie umiem zaproponować.
    > WYDAWAŁO mi się że Plantronics jako PIONIER
    > ma dobre rozwiązania. Nadal tak uważam.

    Coś się mieszasz w zeznaniach co do Plantronicsa.

    > To że ma potknięcie w firmware (stosuje update) uważam za PODSTAWĘ.
    > Nie zawsze jednak mozna oczekiwać wszystkiego, czego potrzebujemy OD RAZU
    > i TUATJ własnie jesteś tego przykładem :)
    > Masz WYMAGANIA, które być może nie są jeszcze rozwiązane na 100%...
    >czyli nie jesteś aż taki zły :D:D:D (3x)

    Piszesz autorytatywnie że Plantronics to produkt który nie spełnia
    podstawowych wymagań na rynku światowym - myślałem że
    masz w zanadrzu produkt (np. Europejski) który spełnia takie
    choćby podstawowe wymagania... A tu - niespodzianka, rozczarowanie.

    > Więcej niż Ty :)

    Napisz ile... zobaczymy czy masz rację.