-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
lin.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!newsgate.news.xs4all.nl!194.109.133.84.MIS
MATCH!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed5.news.xs4all.nl!xs4all!feeder.news-service.co
m!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!postnews.google.com!p12g2000vbo.g
ooglegroups.com!not-for-mail
From: tadek <t...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dziwny problem ze znikającym płynem chłodzącym - JTD
Date: Mon, 7 Mar 2011 22:22:13 -0800 (PST)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 57
Message-ID: <7...@p...googlegroups.com>
References: <il3lp2$1ngb$1@newsread1.aster.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.238.153.131
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1299565333 8882 127.0.0.1 (8 Mar 2011 06:22:13 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Mar 2011 06:22:13 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: p12g2000vbo.googlegroups.com; posting-host=83.238.153.131;
posting-account=xVbsZAoAAACa9wI0ZXF_E1pRBBWrq8Sn
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15)
Gecko/20110303 Firefox/3.6.15,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2355321
[ ukryj nagłówki ]On 7 Mar, 23:21, Rafal <r...@n...spamowac> wrote:
> Witam,
>
> Mam taki oto dziwny problem z płynem chłodzącym.. znika bydle. Silnik to
> JTD 16V 150KM (w Cromie II), 160 tyś przebiegu
> Problem jest od koło 2ch lat (z 50 tyś km) = na początku znikało trochę,
> oględziny serwisów rozmaitych nic nie wykrywały - żadnego wycieku na
> zewnątrz, brak śladów spalin w zbiorkniku wyrównawczym 9byłą robiona
> próba z jakąś chemią) Silnik pracował bez innych problemów, więc
> diagnoza: jeździć, dolewac, poczekać aż będzie więcej ubywało albo coś
> się zacznie dziać. No i tak robiłem - od czasu do czasu podjeżdzajac do
> róznych speców (ASO i nie aso) - nikt nic na zewnatrz nie mógł znaleźć.
> Wśrodku przy nagrzewnicy ani pod dywanikami żadnego zbierania się płynu,
> ani smrodu.
> Płynu ewidentnie ubywa w trakcie jazdy - jak auto stoi dłużej - nie ubywa.
> Obecnie stan jest taki że dolewm już niemal co drugi dzień pół litra, a
> nadal nigdzie nic nie widać. To co się zmieniło - wskazówka temperatury
> płynu nie dochodzi do środka skali (mimo nawet dość ostrej jazdy jest na
> 1/3 skali (ponoc może to wynikać z lekkego zapowietrzenia się układu -
> bo czasem jak dolewam to już sucho w zbiorniku)
> Mechanicy i ASO twierdzą że wyczerpali swoje możliwości diagnozy -
> pozostaje rozebranie głowicy silnika - co oczywiście na wstępie ma
> kosztować (w ASO - nawet coś koło 2tyś) - niezależnie czy to jest
> przyczyna awarii czy nie..
> Silnik pracuje dobrze, osiąga chyba pełną moc (udało sie w D rozpędzić
> auto do ponad 200km/h i nie zajęlo to jakoś więcej czasu niż kiedyś),
> test z odczynnikami wykrywającymi spaliny w płynie nadal ujemny, w
> zbiorniku czysto - ale mam wrażenie że trochę mocniej dymi (zwłaszcza
> świeżo po rozruchu)i te spaliny jakieś takie bardziej "duszące i gryzące"..
> Ma ktoś pomysł - co u diabła może być? Nie chcę płacic za macanie po
> ciemku, ale problem jużstał się trudno tolerowalny :/ gdzie do cholery
> takie ilości płynu mogą zniknąć bez śladu?
może lecieć z pompy wodbej podczas jazdy. Ja tak miałem. Jak auto
stało. Ok. Po jeździe ubytki
Następne wpisy z tego wątku
- 08.03.11 08:06 Grejon
- 08.03.11 08:23 wchpikus
- 08.03.11 10:09 Michał Gut
- 08.03.11 10:25 Jakub Witkowski
- 08.03.11 10:37 Janko Walski
- 08.03.11 11:04 Konrad L
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=