-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-ex
c-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!
not-for-mail
Date: Mon, 07 Mar 2011 23:41:20 +0100
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
Thunderbird/3.1.9
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dziwny problem ze znikającym płynem chłodzącym - JTD
References: <il3lp2$1ngb$1@newsread1.aster.pl>
In-Reply-To: <il3lp2$1ngb$1@newsread1.aster.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 27
Message-ID: <4d755f10$0$2494$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.23.24.227
X-Trace: 1299537680 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2494 83.23.24.227:36200
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2355290
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-03-07 23:21, Rafal pisze:
> Ma ktoś pomysł - co u diabła może być? Nie chcę płacic za macanie po
> ciemku, ale problem jużstał się trudno tolerowalny :/ gdzie do cholery
> takie ilości płynu mogą zniknąć bez śladu?
A układ był sprawdzany ciśnieniowo? Spokojnie można go (nawet na zimno),
dopompować kompresorem do ciśnienia przy którym otwiera się zawór korka
i wtedy patrzeć na manometrze czy trzyma ciśnienie, czy może ciśnienie
spada. Jeżeli spada, to szukać gdzie.
Jeżeli nie znajdzie się wyciek na zewnątrz, trzeba sprawdzić czy jest
płyn w którymś cylindrze (nie wolno wcześniej uruchamiać silnika, bo
grozi to jego uszkodzeniem).
Generalnie gdzieś musi uciekać - albo do oleju, albo do cylindra, albo
na zewnątrz. Pompowanie układu ma tą zaletę że w razie potrzeby można
próbę kontynuować dowolnie długo, aż płynu zbierze się tyle że będzie to
nie do przeoczenia.
Wycieków płynu też dobrze szuka się na mrozie (teraz przyszła odwilż, to
trochę trudniej, ale może się uda nadal?) - trzeba dobrze rozgrzać
samochód i wtedy go oglądać, najlepiej na jakimś podnośniku który nie
jest w budynku. Na mrozie dużo lepiej widać parę.
Po pompowaniu trzeba układ odpowietrzyć.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.03.11 23:42 J_K_K
- 08.03.11 01:19 szufla
- 08.03.11 01:28 szufla
- 08.03.11 07:22 tadek
- 08.03.11 08:06 Grejon
- 08.03.11 08:23 wchpikus
- 08.03.11 10:09 Michał Gut
- 08.03.11 10:25 Jakub Witkowski
- 08.03.11 10:37 Janko Walski
- 08.03.11 11:04 Konrad L
Najnowsze wątki z tej grupy
- W-wa naklejki wjazd do centrum
- 1250 euro za rezygnacje z posiadania samochodu
- poszedł na czerwonym i uderzył w motur
- Tesla to wóz dla mnie
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
Najnowsze wątki
- 2024-07-01 W-wa naklejki wjazd do centrum
- 2024-07-01 ładowarka zmarła
- 2024-07-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z Qt) i D.
- 2024-07-01 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-07-01 Białystok => Full Stack Web Developer (.Net Core, Angular6+) <=
- 2024-07-01 Berlin => Technical Rollouter (Radio Systems Software Installation and
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-07-01 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Bielsko-Biała => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-07-01 Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych
- 2024-07-01 Re: Jak wypełnić polecenie francuskiego sądu blokowania niektórych zapytań DNS? Blokując Francję
- 2024-07-01 Re: Powtórne wezwanie na PO-komisję uzdrowi Ziobrę już w 10 dni
- 2024-07-01 CA -- problem z logowaniem