eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDziwny problem ze znikającym płynem chłodzącym - JTDRe: Dziwny problem ze znikającym płynem chłodzącym - JTD
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-ex
    c-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!
    not-for-mail
    Date: Mon, 07 Mar 2011 23:41:20 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dziwny problem ze znikającym płynem chłodzącym - JTD
    References: <il3lp2$1ngb$1@newsread1.aster.pl>
    In-Reply-To: <il3lp2$1ngb$1@newsread1.aster.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <4d755f10$0$2494$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.23.24.227
    X-Trace: 1299537680 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2494 83.23.24.227:36200
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2355290
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-07 23:21, Rafal pisze:

    > Ma ktoś pomysł - co u diabła może być? Nie chcę płacic za macanie po
    > ciemku, ale problem jużstał się trudno tolerowalny :/ gdzie do cholery
    > takie ilości płynu mogą zniknąć bez śladu?

    A układ był sprawdzany ciśnieniowo? Spokojnie można go (nawet na zimno),
    dopompować kompresorem do ciśnienia przy którym otwiera się zawór korka
    i wtedy patrzeć na manometrze czy trzyma ciśnienie, czy może ciśnienie
    spada. Jeżeli spada, to szukać gdzie.

    Jeżeli nie znajdzie się wyciek na zewnątrz, trzeba sprawdzić czy jest
    płyn w którymś cylindrze (nie wolno wcześniej uruchamiać silnika, bo
    grozi to jego uszkodzeniem).

    Generalnie gdzieś musi uciekać - albo do oleju, albo do cylindra, albo
    na zewnątrz. Pompowanie układu ma tą zaletę że w razie potrzeby można
    próbę kontynuować dowolnie długo, aż płynu zbierze się tyle że będzie to
    nie do przeoczenia.

    Wycieków płynu też dobrze szuka się na mrozie (teraz przyszła odwilż, to
    trochę trudniej, ale może się uda nadal?) - trzeba dobrze rozgrzać
    samochód i wtedy go oglądać, najlepiej na jakimś podnośniku który nie
    jest w budynku. Na mrozie dużo lepiej widać parę.

    Po pompowaniu trzeba układ odpowietrzyć.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: