-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-ex
c-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!
not-for-mail
Date: Mon, 07 Mar 2011 23:41:20 +0100
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
Thunderbird/3.1.9
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dziwny problem ze znikającym płynem chłodzącym - JTD
References: <il3lp2$1ngb$1@newsread1.aster.pl>
In-Reply-To: <il3lp2$1ngb$1@newsread1.aster.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 27
Message-ID: <4d755f10$0$2494$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.23.24.227
X-Trace: 1299537680 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2494 83.23.24.227:36200
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2355290
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-03-07 23:21, Rafal pisze:
> Ma ktoś pomysł - co u diabła może być? Nie chcę płacic za macanie po
> ciemku, ale problem jużstał się trudno tolerowalny :/ gdzie do cholery
> takie ilości płynu mogą zniknąć bez śladu?
A układ był sprawdzany ciśnieniowo? Spokojnie można go (nawet na zimno),
dopompować kompresorem do ciśnienia przy którym otwiera się zawór korka
i wtedy patrzeć na manometrze czy trzyma ciśnienie, czy może ciśnienie
spada. Jeżeli spada, to szukać gdzie.
Jeżeli nie znajdzie się wyciek na zewnątrz, trzeba sprawdzić czy jest
płyn w którymś cylindrze (nie wolno wcześniej uruchamiać silnika, bo
grozi to jego uszkodzeniem).
Generalnie gdzieś musi uciekać - albo do oleju, albo do cylindra, albo
na zewnątrz. Pompowanie układu ma tą zaletę że w razie potrzeby można
próbę kontynuować dowolnie długo, aż płynu zbierze się tyle że będzie to
nie do przeoczenia.
Wycieków płynu też dobrze szuka się na mrozie (teraz przyszła odwilż, to
trochę trudniej, ale może się uda nadal?) - trzeba dobrze rozgrzać
samochód i wtedy go oglądać, najlepiej na jakimś podnośniku który nie
jest w budynku. Na mrozie dużo lepiej widać parę.
Po pompowaniu trzeba układ odpowietrzyć.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.03.11 23:42 J_K_K
- 08.03.11 01:19 szufla
- 08.03.11 01:28 szufla
- 08.03.11 07:22 tadek
- 08.03.11 08:06 Grejon
- 08.03.11 08:23 wchpikus
- 08.03.11 10:09 Michał Gut
- 08.03.11 10:25 Jakub Witkowski
- 08.03.11 10:37 Janko Walski
- 08.03.11 11:04 Konrad L
Najnowsze wątki z tej grupy
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
Najnowsze wątki
- 2024-11-11 Wyważanie kół rowerowych
- 2024-11-11 Kosz, gdzie??
- 2024-11-11 Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- 2024-11-11 Opole => SAP HANA Cloud Dev / Data Engineer <=
- 2024-11-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-11 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-11 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-11 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-11 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-11 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-11-11 Marsz niepodległości
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa