    From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dziwny problem ze znikającym płynem chłodzącym - JTD
    Date: Mon, 07 Mar 2011 23:29:40 +0100

    W dniu 2011-03-07 23:21, Rafal pisze:
    > Płynu ewidentnie ubywa w trakcie jazdy - jak auto stoi dłużej - nie ubywa.
    > Obecnie stan jest taki że dolewm już niemal co drugi dzień pół litra, a
    > nadal nigdzie nic nie widać. To co się zmieniło - wskazówka temperatury
    > płynu nie dochodzi do środka skali (mimo nawet dość ostrej jazdy jest na
    > 1/3 skali (ponoc może to wynikać z lekkego zapowietrzenia się układu -
    > bo czasem jak dolewam to już sucho w zbiorniku)
    > Silnik pracuje dobrze, osiąga chyba pełną moc (udało sie w D rozpędzić
    > auto do ponad 200km/h i nie zajęlo to jakoś więcej czasu niż kiedyś),
> [...]

    Można podejrzewać uszczelkę pod głowicą. Pytanie tylko, czy np. test
    kompresji wykazałby cokolwiek.
    Dolewasz dość dużo, u mnie też znikał (ok. pół litra w przeciągu pół
    roku), ale wydaje mi się, że problem znalazłem. Wymieniłem korek
    zbiorniczka wyrównawczego. Coś mi się wydaje, że już dawno stracił
    szczelność i zamiast trzymać odp. ciśnienie, pozwalał na powolne
    odparowywanie płynu. Ostatnio wogóle zaczął się sam odkręcać. Założyłem
    nowy kilka dni temu i samoodkręcanie się nie ponowiło.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl