    From: "JoteR" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dziwny pendrive
    Date: Sun, 12 Dec 2010 21:52:31 +0100

    "Pszemol" napisał:

    > Kogo wpycham w szambo pytając Ciebie

    Potencjalnych nabywców, szukających w przedświątecznym amoku gwiazdkowych
    upominków. Takie małe gówienko w zgrabnym etui w sam raz się na to nadaje.
    Ja sygnalizuję, że warto czytać uważnie treść aukcji z takimi "okazjami" i
    stronę "O mnie" również. Ty zaś nieustannie podważasz moje zastrzeżenia.
    Ponownie pytam: jaki masz w tym interes?

    > czy masz dowody oszustwa?

    Napisałem wyraźnie o "skubaniu jeleni". Słowo "oszustwo" ty wprowadziłeś do
    wątku, więc przestań pszemolić.

    > No wzięło się stąd, że wielu myśli że argumenty personalne
    > są mocnymi argumentami w jakichś dyskusjach na poziomie...

    Czyli nadal uważasz, że to deszcz pada.

    > No to jak, masz te dowody czy tylko pitolisz bez ladu i skladu? :-)

    Dowody są w treści aukcji i w cenie tego pendrajwa.
    Żaden ze znanych mi pendrajwów nie ma ograniczeń na wielkość pliku innych,
    niż wynikające z ograniczeń systemu plków. Zatem zastrzeżenie "maksymalna
    wielkość pliku przy zapisie to 30 MB" jest dla mnie jednoznacznym dowodem,
    że ten pendrive nie ma pojemności, którą sugeruje tytuł i treść przytoczonej
    aukcji. Zresztą nigdzie w opisie tej aukcji nie jest podane wprost:
    "oferowany pendrive ma 16 GB pojemności", co jak dla mnie też jest dowodem
    manipulacji. No ale grupowi specjaliści od zakupów na (za przeproszeniem)
    Allegro już dawno stwierdzili, że taki tytuł aukcji jednoznacznie określa
    pojemność. Więc skoro tak twierdzą "specjaliści", to mamy aukcję z
    pendrajwem o pojemności 16 GB za 30 zł, na który nie da się nagrać pliku
    większego niż 30 MB. Nadal twierdzisz, że wszystko z tą aukcją jest w
    porządku?

    JoteR