    From: "j.r." <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Dziwne zachowanie różnicówki
    Date: Thu, 27 Aug 2009 20:45:34 +0200
    <h73hnk$krt$1@news.onet.pl> <xixtob9fjj3c.1942926pj365g$.dlg@40tude.net>
    <h73l26$taf$1@news.onet.pl> <1...@p...pl>
    <80f6zot7ave2$.sxs3lcfa4wcf.dlg@40tude.net>
    <1...@p...pl>
    <htjwv2bxtdm8$.1g1zidy8blrzq$.dlg@40tude.net>
    <1bjnpvnchiqq3$.9mclzfs8q150.dlg@40tude.net>
    <h764gc$fqk$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <18gxf5roe7end.1uyobknnwlf3v$.dlg@40tude.net>
    <b...@4...com>

    J.F. wrote:

    > Ale to nie tlumaczy dlaczego wlaczenie flexa na 2 przewodach wyzwala
    > roznicowke, a wiertarka nie :-)
    W/g mnie w jednej z poprzednich wiadomości autor wątku pisał coś innego:

    Data: 26 sierpnia 2009 14:13
    Z ostatniej chwili: Odkurzacz oraz ręczna piła tarczowa też wywalają
    różnicówkę. Wspólny mianownik tych urządzeń to silnik komutatorowy o mocy
    ok. 1kW lub więcej. Nie muszę chyba przypominać że wszystkie te urządzenia
    są zasilane 2 przewodami? (brak przew. ochronnego).

    --
    pzdr, j.r.