  • Data: 2017-04-08 15:03:58
    Temat: Re: Dziwne wzory na przednim oknie...
    Od: Maciek <n...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czystą wodą.Teraz sobie przypomniałem, że jak były mrozy to było jeszcze
    > gorzej. zamiast.plamek duże fragmenty powieszchni robiły się takie
    > rozmazane matowo-mleczne, pomagało.tylko wyłączenie wycieraczek, wtedy
    > to "odparowywało". Probowalem na stacji po drodze czyścic sądząc, że to
    > jakieś tłuste zanieczyszczenie ale efekt czyszczenia był taki, że na
    > sucho było ok a gdy tylko wycieraczka zaczęła chodzic to zaczęło to
    > wylazic z powrotem, ewidetnie ograniczone tylko do pewnych miejsc (np.
    > na środku) i nie przechodziło na inne.
> [...]

    Cholera wie co masz na tej szybie i od jak dawna. U mnie podobne efekty
    dają czasem drzewa. No i się teraz zaczyna kwitnienie, ostatnio miałem
    żółty samochód i mikro-skropkowaną szybę a wycieraczki szurały tylko po
    tym.
    W każdym razie na żywice itp. woda nie da rady.
    Ja w takich przypadkach czyszczę szybę szmatką bawełnianą i
    rozpuszczalnikiem uniwersalnym (np. Dragonem, uwaga na Piko straszne
    oleisty), wszystko ładnie schodzi. Potem płyn do szyb i gotowe.