  • 11. Data: 2010-11-16 14:39:52
    Temat: Re: Dziwne polacznie.......
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-15 18:10, Jacek23 pisze:
    > Witam.
    > Przed chwila dzwoni "cos" do mnie na Orange, na
    > wyswietlaczu...."Polaczenie...".......odbieram , a w sluchawce sygnal
    > jak to ja bym gdzies dzwonil, po 3 sygnalach sie rozlaczylem, bo wiem
    > tam.....do bangladeszu mnie polaczy a moze do do cypru:(
    > Mail ktos z Was taki przypadek?
    > Pozdrawiam

    nie pamietam na te chwile o co chodzilo ale to konsultantki z orange
    dzwonia, tez mialem taki telefon kilka dni temu, za chwile sie panienka
    odezwala.

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 12. Data: 2010-11-16 14:40:42
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-16 06:46, Tułmacz pisze:

    > o boże......... litości........

    :)) animka przeciez

  • 13. Data: 2010-11-16 23:22:58
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-16 15:40, Kotlet pisze:

    > :)) animka przeciez

    A ty za tym koliną to jedna i ta sama osoba jak widzę.

    --
    animka

  • 14. Data: 2010-11-17 18:05:25
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-17 00:22, animka pisze:

    > A ty za tym koliną to jedna i ta sama osoba jak widzę.

    Trollem jestem , ale nie jestem kolina, i wole byc zreszta trollem niz
    idiotka :)

  • 15. Data: 2010-11-17 18:19:36
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu Śr 17 11 2010 19:05, Kotlet pisze:

    > Trollem jestem , ale nie jestem kolina, i wole byc zreszta trollem niz
    > idiotka :)

    Wyrabiasz się w modnym ostatnio sporcie na grupie "kto bardziej dosra
    animce"?

    --
    ALEX CloneTrooper
    Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

  • 16. Data: 2010-11-17 22:03:00
    Od: małgorzata <małgorzata_surkowicka@nospamwp.pl>

    > Wyrabiasz się w modnym ostatnio sporcie na grupie "kto bardziej dosra
    > animce"?

    onasama jest w tym miszczem

    jk

  • 17. Data: 2010-11-17 23:23:14
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-17 23:03, małgorzata pisze:

    > onasama jest w tym miszczem
    >
    > jk

    kolino teraz za małgosię robisz?

    --
    animka

  • 18. Data: 2010-11-22 15:34:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tulmacz wrote:

    > mialem juz kilka razy.
    > Dzwoni, najpierw sygnaly jak ja bym dzwonil a potem "prosze czekac,
    > prosze czekac....."
    > Poczekalem przez ciekawosc, a to bank jakis sie wycfanil i tak lonczy
    > z konsultantami zeby nie tracic czasu na spam . Czyli to klinet czeka
    > az konsultant sie zwolni

    juz od jakiegos czasu...

    prosze czekac na polaczenie z konsultantem... normalnie calkiem ich pojebalo
    juz... dzwonia zawracaja dupe i jeszcze chamy kazda mi czekac na
    konsultanta. Czerwona sluchawka. Baj baj