  • 11. Data: 2011-04-20 13:13:03
    Temat: Re: Dziwne piski komputera.
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 20 Apr 2011 14:34:54 +0200, animka napisał(a):

    (ciach...)

    > Głośniki jakieś masz podłączone?
    > To tak jakby z głośników.

    Raczej z klawiatury...

    [ People choose the paths that grant them the greatest rewards for the ]
    [ least amount of effort. ("House M.D. 1e01 Pilot") ]

  • 12. Data: 2011-04-20 15:32:52
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    Przemysław Ryk wrote:

    > Raczej z klawiatury...

    Klawiaturę też słuchać kilka razy ale jest pisk w tle.
    Czy cewki czy wentylator to nie poznam :( ale jak wyeliminować
    wentylator już było.
    No i jeśli to z okolic CPU to bym obadał też wentyl na procesorze ;)

    --
    Wojtek

  • 13. Data: 2011-04-21 21:06:05
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 20/04/2011 10:47, Magdalena wrote:
    > Mój komputer zaczął wydawać z siebie nieregularne piski. Myślałam, że to
    > jeden z wiatraków chodzi na sucho i tak sobie lekko popiskuje.
    > Otworzyłam komputer i po kolei zatrzymuję każdy z wiatraków, w celu
    > zlokalizowania popiskującego wiatraczka. Jednak okazało się, że to nie
    > wiatraki popiskują. Wydaje mi się, że piski dobiegają z okolic
    > procesora. Komputer ma ponad rok, wcześniej nic nie piszczało. Co może
    > być przyczyną takich nieregularnych popiskiwań?

    Tak z ciekawości, to nie wchodzi przypadkiem w drgania obudowa?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 14. Data: 2011-04-22 09:22:16
    Od: Magdalena <m...@i...pl>

    > Tak z ciekawości, to nie wchodzi przypadkiem w drgania obudowa?

    Nie, to na pewno nie obudowa, tak samo jak nie głośniki itp. Co ciekawe
    komputer potrafi przez prawie cały dzień nie piszczeć, po czym nagle
    zaczyna się popiskiwanie, które może trwać kilka godzin, po czym znowu
    wszystko wraca do normy.

    Magdalena