  • 1. Data: 2011-04-19 14:19:56
    Temat: Niskobudżetowy komputer.
    Od: ">>Darko<<" <z...@g...pl>

    Witam

    Kolega potrzebuje niskobudżetowy (1000-1200PLN) komputer.
    Zastosowanie: internet, posłuchać mp3, oglądnąć film itp.
    Czy da się za te pieniądze złożyć coś sensownego ?
    Jeżeli tak to jakie proponujecie podzespoły, aby zmieścić się w kwocie
    wcześniej podanej.

    Ps.
    Chodzi oczywiście o sam komputer (bez monitora, klawiatury itd.).
    Fajnie by było jakby wszystko było ze sklepu www.proline.pl

    Za wszelką pomoc z góry wielkie dzięki.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-04-19 15:23:00
    Temat: Re: Niskobudżetowy komputer.
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

> [...]
    > Czy da się za te pieniądze złożyć coś sensownego ?
    > Jeżeli tak to jakie proponujecie podzespoły, aby zmieścić się w kwocie

    http://www.proline.pl/?p=ZESTAW+PC+BASIC+W

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-04-19 17:39:40
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-04-19 17:23, M1SLQ pisze:

    > http://www.proline.pl/?p=ZESTAW+PC+BASIC+W

    Da się kupić duużo lepszy zestaw.

    Procesor : AMD Athlon II X3 450 - 265 zł
    Płyta Główna : Gigabyte 770T-D3L - 235 zł
    RAM : GoodRam 2GB 1333MHZ - 75 zł
    Karta Graficzna : Vertex3D Radeon HD5670 1GB - 299 zł
    Zasilacz: Fortron FSP400-60GHN - 159 zł
    HDD : Samsung 500GB 16MB Cache F3 - 135 zł
    Napęd : Samsung SH-223C SATA - 90 zł
    Obudowa : wedle uznania, można kupić coś za 50zł.

    Na tym nawet pogra w coś bardziej wymagającego, procesor 3 rdzeniowy,
    więc jest pole do popisu. To co wkleiłeś ma podły procesor ale ma system
    operacyjny. Autor wątku nie napisał czy ma być z systemem czy bez.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 4. Data: 2011-04-19 17:54:14
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

    > To co wkleiłeś ma podły procesor ale ma system operacyjny. Autor wątku
    > nie napisał czy ma być z systemem czy bez.

    Pytał o komputer do zastosowań domowych z wykluczeniem gier. Właśnie tym
    się zasugerowałem, podpowiadając złożony, gotowy do pracy zestaw z
    systemem. A czemu uważasz, że E3400 to podły procesor? Stary już,
    prawda, ale daje radę w wymienionych zastosowaniach i spokojnie chodzi
    na FSB 266 MHz.

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2011-04-19 19:46:26
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    > Chodzi oczywiście o sam komputer (bez monitora, klawiatury itd.).
    > Fajnie by było jakby wszystko było ze sklepu www.proline.pl

    Zestaw komputerowy ProLine - 2011-04-19

    Podzespół Produkt Cena Ilość Wartość
    Procesor Intel Core i3-540 3,06 GHz 4MB cache s. 1156 Box 379,00 1 379,00
    Płyta główna Gigabyte GA-H55M-S2 H55 s.1156 255,00 1 255,00
    Pamięć RAM Kingston 4GB DDR3-1333 Non-ECC CL9 KVR1333D3N9/4G 135,00 1 135,00
    Dysk Twardy Samsung 500GB 16MB HD502HJ F3 sATA-2 135,00 1 135,00
    Obudowa Chieftec Smart SD-01B-B-355 Micro ATX 355W 239,00 1 239,00
    Napęd lub nagrywarka LG DVD Recorder GH24NS50 Sata Black Oem 85,00 1 85,00
    razem brutto: 1228,00

    Pzdr, OMSON

  • 6. Data: 2011-04-19 21:05:00
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-04-19 19:54, M1SLQ pisze:

> [...]
    > systemem. A czemu uważasz, że E3400 to podły procesor? Stary już,
    > prawda, ale daje radę w wymienionych zastosowaniach i spokojnie chodzi

    Nie każdy chce kręcić procesor, czasem nawet w domu potrzeba większej
    wydajności a taki Celeron to okrutny kastrat i nie warto zawracać sobie
    nim głowy. Skoro można mieć w tej cenie lepszy zestaw to czemu nie?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 7. Data: 2011-04-19 21:05:02
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Tue, 19 Apr 2011 16:19:56 +0200, >>Darko<< napisał(a):
    /.../

    > Ps.
    > Chodzi oczywiście o sam komputer (bez monitora, klawiatury itd.). Fajnie
    > by było jakby wszystko było ze sklepu www.proline.pl
    >
    > Za wszelką pomoc z góry wielkie dzięki.

    Z systemem czy bez?
    Rzuć okiem na wątek:
    http://groups.google.com/group/pl.comp.pecet/browse_
    thread/
    thread/8b07d3e59ab79210/dda6e0ceb16d72f1

  • 8. Data: 2011-04-19 21:49:10
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    Maciej Browarczyk pisze:

    > Nie każdy chce kręcić procesor, czasem nawet w domu potrzeba większej
    > wydajności a taki Celeron to okrutny kastrat i nie warto zawracać sobie
    > nim głowy. Skoro można mieć w tej cenie lepszy zestaw to czemu nie?

    Obecie nawet tzw "zwykłe czynności" mogą nieźle obciążyć peceta - ot
    chociażby surfowanie bo WWW z wodotryskami...
    Ja wrzuciłem przykładowy config na Intelu... jak wątkotwórca postanowi
    używać kompa do gier, będzie miał dużo lepsza bazę pod rozbudowę, a w
    codziennym użytku też będzie bardzo zadowolony, jako że Core i3 to
    całkiem wydajny CPU.

    Pzdr, OMSON