    From: AlexY <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [Dziwne] Miganie ekranu w telefonie
    Date: Sat, 13 Aug 2016 20:09:05 +0100

    Atlantis pisze:

    > Te elementy są wymienialne? Regulator można gdzieś kupić?

    Pracowałem w serwisie autoryzowanym, więc miałem dostęp do praktycznie
    każdej części, możliwe że trafisz na ebay'u czy innym aliexpresie, tylko
    że przydałoby się sprawdzić czy daje prawidłowe napięcia bo bez sensu
    wymieniać sprawną część.
    Ściągnij manual https://www.mediafire.com/?228zk6187la49p8
    Od strony 39 masz diagnostykę wyświetlacza. Zaznaczone na zielono
    kondensatory posprawdzaj pod kątem przebić, upływności i korozji.

    > Jak wygląda procedura pomiaru?

    W warunkach domowych potrzebujesz podpiąć się zasilaczem (3.8V) z
    amperomierzem zamiast baterii albo zrobić przejściówkę żeby wpiąć
    amperomierz między baterię a telefon. Można odpalić go z USB ale
    potrzebny jest inny wtyk USB.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html