  • Data: 2016-08-15 15:42:46
    Temat: Re: [Dziwne] Miganie ekranu w telefonie
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Atlantis pisze:

    > Właśnie o taką informację mi chodziło. Sam pewnie bałbym się
    > przeprowadzić taką naprawę - lutowanie samodzielnie wytrawionych płytek
    > Hot Airem to jedno, zabieranie się za demontaż elementu w nowoczesnym
    > telefonie to coś zupełnie innego.

    W zasadzie nie, różnica może być w elementach klejonych których nie
    można za bardzo grzać bo cyna wyjdzie im "uszami" i po ptakach.
    Ewentualnie płytki mają elementy po obu stronach, w warunkach domowych
    tego się nie robi.

    > Chciałem po prostu wiedzieć, czy "zwykły" serwis dysponujący typową
    > stacją i preheaterem może coś takiego zrobić, nie domagając się zapłaty
    > będącej połową wartości telefonu. ;)

    Powinni dać radę, często tacy straganowi naprawiacze robią rzeczy
    niedopuszczalne w autoryzowanym serwisie, tylko upewnij się że w razie
    zniszczenia płyty lub jej większego uszkodzenia po prostu Ci ją
    wymienią, z tym bywa różnie, serwis autoryzowany w takiej sytuacji wymieni.

    > Przynajmniej pogadałbym z nimi i zapytał, czy nie mogliby sprawdzić i
    > ewentualnie wymienić podejrzanych elementów. Chciałbym się zorientować,
    > czy jest to jeszcze opłacalne, czy po prostu wystawić Note'a 3 na
    > Allegro z opisem usterki, odzyskać przynajmniej część pieniędzy i kupić
    > np. Note 4. :)

    Obawiam się że nie pogadasz z żadnym z techników a jedynie z obsługą
    klienta, oni co najwyżej zanotują Twoje uwagi i życzenia ale zwykle na
    serwisie jest to olewane sikiem prostym. Note 4 (duos) to sobie właśnie
    sprawiłem, to ostatni z serii note w którym coś sam sobie dam radę naprawić.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html