  • 11. Data: 2010-01-12 15:49:50
    Temat: Re: Dziwna sprzedaz auta ? Prosze o porade..
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "szymo" <> napisał w wiadomości ...

    > "Co jeszcze smieszniejsze kolesie nabyli to jakies pare dni temu od tego
    > kogos kto widnieje w tym dowodzie rejestracyjnym i auto sprzedaja dalej...
    > Tlumaczac sie ze mini handelek" -
    >
    > to już mi ewidentnie śmierdzi - kto kupi od kogoś samochód z obciążeniem
    > komorniczym i sprzeda go dalej żeby zarobić i mieć masę bieganiny
    > urzędowej żeby odkręcać te komornicze sprawy kurde !

    myślę że kolesie kupili za 2-3 stówki ichcą łatwo zarobić...
    to też łatwo sprawdzić bo jak nieprzejestrowany to sprzedający
    muszą dać umowe kupna tego auta

    > TROCHĘ za dużo wątpliwości

    toteż wskazałem miejsce ich rozwiania: REJESTR SĄDOWY...

  • 12. Data: 2010-01-12 16:36:40
    Od: Pytajnik <z...@p...pl>

    W dniu 2010-01-12 15:49, Tadeusz pisze:

    > myślę że kolesie kupili za 2-3 stówki ichcą łatwo zarobić...
    > to też łatwo sprawdzić bo jak nieprzejestrowany to sprzedający
    > muszą dać umowe kupna tego auta

    Tak mieli umowe, kupili go za 500 zl. Tak widnialo na umowie. Dali
    ogloszenie auta za 1200 zl, jak zapytalem czy zejda na 1100 z nie checia
    ale ze tak :))) Kiedy zaczelismy sie juz dosac na wzajem o co chodzi z
    tym wpisem komornika, jednemu z nich zadzwonil telelfon z kolejnym
    chetnych, gdzie odpowiedzial: "tak za 1000 zl sprzedam ;)))"

  • 13. Data: 2010-01-12 17:22:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pytajnik" <z...@p...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > wpisem komornika, jednemu z nich zadzwonil telelfon z kolejnym chetnych,
    > gdzie odpowiedzial: "tak za 1000 zl sprzedam ;)))"

    Jasne.
    Dzwoniła pewnie żona, albo wspólnik.

  • 14. Data: 2010-01-12 23:02:31
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Pytajnik wrote:
> [...]
    > Co jeszcze smieszniejsze kolesie nabyli to jakies pare dni temu od tego
    > kogos kto widnieje w tym dowodzie rejestracyjnym i auto sprzedaja

    Oczywiście, że dać.
    _Gdyby_ sprawa była czysta, nie miałbyś pytań, bo dokumenty byłyby czyste.

    --
    Bydlę