  • 51. Data: 2015-08-22 00:27:50
    Temat: Re: Dziwna reakcja... policjanta
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:55d74b9b$0$8383$6...@n...neostrada
    .pl...

    dyskusyjnych:XnsA4FDAE0947FAEbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...

    >Ten korek mogl byc nie z jego winy.

    Najprawdopodobniej, ale małe rozumki nie uważają, ze musi być tak, żeby one
    szybko przejechały, inaczej jest be.

  • 53. Data: 2015-08-22 10:32:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ghost g...@e...com ...

    > Nadajesz sie na policjanta.

    Takiego rozsadnego? Dziekuje - przyjmuje komplement.

  • 52. Data: 2015-08-22 10:32:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ghost g...@e...com ...

    > Najprawdopodobniej, ale małe rozumki nie uważają, ze musi być tak,
    > żeby one szybko przejechały, inaczej jest be.

    Z ciekawości - czy ktokolwiek w tym watku uwazał, ze wine powstania korka
    ponosi policjant?
    A moze ktos miał do niego pretensje?

  • 54. Data: 2015-08-22 15:59:17
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    7.0.0.1...

    Użytkownik Ghost g...@e...com ...

    >Z ciekawości - czy ktokolwiek w tym watku uwazał, ze wine powstania korka
    >ponosi policjant?
    >A moze ktos miał do niego pretensje?

    Słaba ta manipulacja.

  • 55. Data: 2015-08-22 20:32:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ghost g...@e...com ...

    > Słaba ta manipulacja.

    hmm...
    Mozesz wyjasnic gdzie tu manipulacja?

  • 56. Data: 2015-08-24 13:43:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...

    >Z ciekawości - czy ktokolwiek w tym watku uwazał, ze wine powstania
    >korka
    >ponosi policjant?
    >A moze ktos miał do niego pretensje?

    Zaraz, czy mi sie wydaje, czy wyraznie napisales, ze normalnie, to tam
    korka nie ma ?
    A "powiedziałem, ze w tamta stronę jest 20 minutowy korek" to jak
    policjant mogl odebrac ?

    I chyba rownie wyraznie napisales, ze pozostale drogi wolne, wiec
    czyja to wina, ze korek byl ?

    No i widocznosc tam chyba dobra - policjant nie widzi, ze jest korek z
    jednej strony ?
    Moze i nie widzi, ze jest na 20 minut, ale z tym co widzi moglby cos
    zrobic ...

    J.

  • 57. Data: 2015-08-24 13:48:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    >Zeby juz nie trzymac w niepewnosci.
    >Co odpowiedział:
    >- "a co ja na to moge"
    >Troche dziwne zwazywszy na to ze to on (+partner) kierowali ruchem.
    >Co moim zdaniem wypadałoby odpowiedziec?
    >Może "dziekuje za informację"...? Wymagam zbyt duzej kultury?

    Nastepnym razem po prostu gogolowskim tonem powiedz "niech pan puszcza
    troche wiecej z tamtej strony, bo tam korek na godzine".

    >Ale czytajac wasze pomysły stwierdzam ze duzy plus dla policjanta bo
    >przeciez mogł wyciagnac spluwe i strzelic ;-)

    Skoro wladza wyslala policjanta zeby korek zrobil, to reakcja
    prawidlowa, nieprawdaz :-)

    J.

  • 58. Data: 2015-08-24 14:00:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Zaraz, czy mi sie wydaje, czy wyraznie napisales, ze normalnie, to tam
    > korka nie ma ?

    Pisałem, ale tak jest jak działa sygnalizacja.
    Teraz nie działała, wiec ruchem sterowała policja i jestem w stanie
    zaakceptowac fakt, ze ruch sterowany przez policje moze byc czasami gorzej
    zarzadzany niz przez automat, zwłaszcza w takiej specyficznej sytuacji jak
    na tamtym skrzyzowaniu.

    > A "powiedziałem, ze w tamta stronę jest 20 minutowy korek" to jak
    > policjant mogl odebrac ?

    Wydaje mi sie, ze to zalezy od takich czynników jak ton głosu etc.
    Moja wypowiedz (mam nadzieje) nie miała charakteru ocennego - ot informacja
    od uczestnika ruchu.

    > I chyba rownie wyraznie napisales, ze pozostale drogi wolne, wiec
    > czyja to wina, ze korek byl ?

    to skutek specyficznego skrzyzowania.
    Droga z ktorej strony był korek ma 100 metrów wczesniej kolejne swiatła,
    wiec po pierwsze policjant mogł nie widziec długości korka, po drugie ruch
    trzeba by zdrac ze swaitłami na tamtym skrzyzowaniu.

    Oczywiście w swiecie idealnym trzeci policjant sterowałby ruchem na tym
    drugim skrzyzowaniu i wszystko byłoby ok, tudziez policjanci dostawaliby
    informacje z monitoringu miejskiego o tym, ze moze warto troche inaczej
    sterowac ruchem ale czy mozemy wymagac az takiego dbania o nasza wygode?

    > No i widocznosc tam chyba dobra - policjant nie widzi, ze jest korek z
    > jednej strony ?

    Mogl nie widzec, ze az taki.

    > Moze i nie widzi, ze jest na 20 minut, ale z tym co widzi moglby cos
    > zrobic ...

    Wydaje mi sie, ze dla policjnta stojacego na skrzyzowaniu mogło być to
    trudne do oceny.

  • 59. Data: 2015-08-24 14:00:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Nastepnym razem po prostu gogolowskim tonem powiedz "niech pan puszcza
    > troche wiecej z tamtej strony, bo tam korek na godzine".

    Ale to byłoby niekulturalne...

    > Skoro wladza wyslala policjanta zeby korek zrobil, to reakcja
    > prawidlowa, nieprawdaz :-)

    :)

  • 60. Data: 2015-08-24 14:27:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Ale to byłoby niekulturalne...

    Dlatego gogolowkis ton, proszacy, niepewny, zgodny z "Podwładny
    powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty,
    tak by swoim pojmowaniem sprawy nie peszyć przełożonego."

    Choc to ponoc Piotr I a nie Gogol.

    :)