  • 31. Data: 2015-08-20 08:28:16
    Temat: Re: Dziwna reakcja... policjanta
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 19 sierpnia 2015 22:00:40 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]
    > pamietam juz dokładnie, ale długo) wezwano mnie aby pobrac moje odciski
    > palców.
    > Pytam, czy to dlatego, ze z tych odcisków ktore pobrali u mnie w domu nic
    > nie wyszło w bazie i ze chca moje odfiltrowac od reszty, na co miła pani
    > policjantka stwierdziła, ze oni jeszcze tych pobranych u mnie w domu nie
    > sprawdzili w komputerze.
    > Na moja uwage ze w SIESAJ wyglada to troche inaczej zareagowała z usmiechem
    > mniej wiecej tymi słowami: niech Pan mnie nawet nie wkurwia :)
    >

    > Co do Twoich odpowiedzi to nr 1 jest najblizej.

    A przypadkiem tam obok nie stała nyska z resztą policjantów zdających egzamin z
    kierowania ruchem?

    Bo takie akcje to widzę regularnie i wlasnie zazwyczaj w lato.

    Bierze sie grupe policjantów i każdy pieruje ruchem przez 15-30 minut a z boku siedzi
    komisja i ocenia.

  • 32. Data: 2015-08-20 11:16:46
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-08-20 o 08:11, Ghost pisze:

    > Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup

    > To jest cytat z wyroku sądu, czy czyjeś bajania?

    Kliknij w link to się przekonasz :) Inna sprawa to taka, gdzie jesli
    zarządasz protokółu z zatrzymania, gdzie musi być podana podstawa
    zatrzymania (na piśmie) a wiesz że masz wszystko w porządku, to
    policjantowi nie chce się pisać...bo to nie jest 5 minut a traci czas na
    pierdoły i nie może stać w krzakach z suszarką :)

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 33. Data: 2015-08-20 12:46:44
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2015-08-20 o 08:11, Ghost pisze:

    > Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup

    >Kliknij w link to się przekonasz :)

    Klikłem straciłem czas i okazuje się ze bajania kolejnego idioty
    samochodziarza - jak zwykle w sieci.

    Sam w treści debil podał przepis zgodnie z którym policja ma prawo do
    takiego badania.
    Kodeks drogowy
    art 129 ust 2 pkt 3

    >Inna sprawa to taka, gdzie jesli zarządasz protokółu z zatrzymania

    To go nie dostaniesz, musisz się skierować z tym żądaniem na komendę. Nawet
    z kolizji nie dostaniesz raportu.

    To kolejne z dupy wyssane bzdury.

  • 34. Data: 2015-08-20 15:51:44
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-08-19 o 12:00, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > Wakacje, wiec ostatnio to skrzyzowanie przejezdza sie w kazda strone prawie
    > bezkorkowo.
    > Ale wczoraj policja sterowała ruchem i czekałem w prawie 20 minutowym
    > korku.
    > Pzostałe kierunki przejezdzały bez problemu, "na raz".
    >
    > Przejezdzajac wychyliłem sie wiec przez okno, sadzac, ze sterujacy ruchem
    > nie widza tego korka i powiedziałem, ze w tamta stronę jest 20 minutowy
    > korek.
    >
    > Zagadka:
    > - jaka według was powinna być reakcja policjanta?

    "Proszę przejeżdżać i nie tamować ruchu", taka powinna być, i sądzę że
    taka była.
    Sam niedawno zwróciłem uwagę policjantowi dlaczego zarządził wsiadanie
    dzieci do autobusu wycieczkowego dokładnie na środku skrzyżowania (przy
    wiejskiej szkole). Poprosił mnie żebym poczekał do końca załadunku i
    dopiero wtedy obiecał udzielić odpowiedzi. Nie byłem a tak ciekawy, a na
    dodatek byłem po porządnej popijawie..

  • 35. Data: 2015-08-20 18:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek m...@n...pl ...

    > To może: "przysłali mnie z agencji pracy tymczasowej, ja nawet nie
    > jestem policjantem, ale wie pan: sezon urlopowy" ;-)

    Zeby juz nie trzymac w niepewnosci.

    Co odpowiedział:
    - "a co ja na to moge"

    Troche dziwne zwazywszy na to ze to on (+partner) kierowali ruchem.

    Co moim zdaniem wypadałoby odpowiedziec?
    Może "dziekuje za informację"...? Wymagam zbyt duzej kultury?

    Ale czytajac wasze pomysły stwierdzam ze duzy plus dla policjanta bo
    przeciez mogł wyciagnac spluwe i strzelic ;-)

  • 36. Data: 2015-08-20 18:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik LordBluzg(R) s...@o...com ...

    > Spierdalaj

    > Spierdalaj :)

    Mysle ze oboje bylismy zbyt pozytywnie nastawieni na takie odzywki :)

  • 38. Data: 2015-08-20 18:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun i...@j...ru ...

    > "Proszę przejeżdżać i nie tamować ruchu", taka powinna być, i sądzę że
    > taka była.

    Nie była taka bo ruchu nie tamowałem.
    Wychyliłem się przez okno i krzyknałem cały czas jadac za samochodem ktory
    był przede mną.

    Co odpowiedział - to juz w innym poscie.

  • 37. Data: 2015-08-20 18:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik s...@g...com ...

> [...]
    >
    > Bo takie akcje to widzę regularnie i wlasnie zazwyczaj w lato.
    >
    > Bierze sie grupe policjantów i każdy pieruje ruchem przez 15-30 minut

    Niczego takiego nie zauwazyłem.
    Zreszta ruchem sterowała para bo to stosunkowo duze skrzyzowanie.

  • 39. Data: 2015-08-20 18:05:56
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-08-20 o 18:00, Budzik pisze:
> [...]
    >

    > Ale czytajac wasze pomysły stwierdzam ze duzy plus dla policjanta bo
    > przeciez mogł wyciagnac spluwe i strzelic ;-)

    Czyli racje miał LordBluzg(R) - "spierdalaj" tylko ładniej :)

  • 40. Data: 2015-08-20 20:05:41
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    7.0.0.1...

> [...]

    >Co moim zdaniem wypadałoby odpowiedziec?
    >Może "dziekuje za informację"...? Wymagam zbyt duzej kultury?

    Ale sugerujesz, że powinni wygenerować taki sam korek na pozostałych drogach
    jak na twojej żeby było sprawiedliwie?